spursjohan skrev:All heder åt er som drog igång detta. Stort gjort och oerhört vackert!
Och nu jävlar tar vi SM-Guld!!!
+1
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
spursjohan skrev:All heder åt er som drog igång detta. Stort gjort och oerhört vackert!
Och nu jävlar tar vi SM-Guld!!!
Taberg skrev:Denna va ganska snygg. Nån som nåt om målvakten?
http://www.daveart.com/mask-gallery/set ... fault.aspx
Hoppas länken funkar, sitter med min iPhone nu som jag helt uppenbart inte riktigt klarar av...
Jompii skrev:Folk kanske undrar varför Andreas Andersson har #54 istället för #35 som han hade i HV71.
Det är nämligen så att det är en hyllning till Stefan Liv. Med romerska siffror är 50 L och 4 IV vilket blir LIV.
Riktigt stort utan Andreas. Han är en så sjukt underbar/fin människa!
Jompii skrev:Folk kanske undrar varför Andreas Andersson har #54 istället för #35 som han hade i HV71.
Det är nämligen så att det är en hyllning till Stefan Liv. Med romerska siffror är 50 L och 4 IV vilket blir LIV.
frederic skrev:Jompii skrev:Folk kanske undrar varför Andreas Andersson har #54 istället för #35 som han hade i HV71.
Coolt.
Nordas skrev:Den dokumentären om Stefan Liv som sändes på svt 24 för ett bra tag sedan. Är det någon som vet var man kan få tag på, eller se den?
Handlar om sm-finalen 2004 om jag inte minns fel. Var liten när det gick, så det kan lika bra vara om hela laget, men jag kommer ihåg honom säga ett antal väldigt välvalda ord
Har glömt att kommentera detta. Ett otroligt starkt budskap från Andreas. Stefan satte sina spår överallt och en stor eloge och credit till Andreas.Regnet skrev:Jompii skrev:Folk kanske undrar varför Andreas Andersson har #54 istället för #35 som han hade i HV71.
Shit, att ens komma på det...
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
lejacques skrev:Stå på dig cadaza!
Nordas skrev:Den dokumentären om Stefan Liv som sändes på svt 24 för ett bra tag sedan. Är det någon som vet var man kan få tag på, eller se den?
Handlar om sm-finalen 2004 om jag inte minns fel. Var liten när det gick, så det kan lika bra vara om hela laget, men jag kommer ihåg honom säga ett antal väldigt välvalda ord
NightWalker skrev:Du tänker kanske på "Drömmar av Guld"?
http://youtu.be/FpgWTH8aMpo
Där är ett 10-minutersklipp från den.
Har dock inte hittat den i sin helhet..
Davester skrev:Cred till; Sevin och mrcadaza som orkar argumentera och stå emot påhoppen när lynchmobben med sin ledare i spetsen går till attack för att de inte har förstått vad ni förstår nämligen att elitidrott går ut på att leverera resultat.
Detta är väl del 1 tror jag. Ska finnas ngn mer.Kamy skrev:Någon som vet vart man kan hitta videon från ceremonin där olika spelare skickar sin hälsning till Stefan?
mrcadaza skrev:Som Stefan sa i guldintervjun 2004. Den här staden lever för hockeyn. De ska ta till sig varje Guld!!
Helskotta vad man saknar Stefan.
Ord är bara överflödiga och redan sagda.
Stefan #1
Kamy skrev:Någon som vet vart man kan hitta videon från ceremonin där olika spelare skickar sin hälsning till Stefan?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst