Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
matsqq skrev:Malmö tappar förhoppningsvis poäng i alla fall
CJ#17 skrev:frippe-borås skrev:Måste säga att André P verkligen utstrålar energi för laget. Maken till mer likgiltig hockeyspelare har jag sällan skådat!
Ja man känner det när man lyssnar på HV-podden också. Man får ju inte precis känslan av att han kom till HV71 för att han som Hammer älskar klubben… utan mer vad som passat honom. Sen kanske det är så, men det är inte vad han utstrålar riktigt.

Hest skrev:Bara å bryta ihop och komma igen. Vi vet vad detta laget kan och det kommer vända!
Men spela för i helvete på 6 backar fortsättningsvis, tackarr
wk2431 skrev:Skönt att IKO verkar torska iaf, 5-3 Frölunda nu.
Edit: Och SAIK tar ledningen mot Malmö!
matsqq skrev:wk2431 skrev:Skönt att IKO verkar torska iaf, 5-3 Frölunda nu.
Saik kommer att hålla den ledningen

matsqq skrev:wk2431 skrev:Skönt att IKO verkar torska iaf, 5-3 Frölunda nu.
Saik kommer att hålla den ledningen
Lakun skrev:Varför inte ta ut målis?
Lakun skrev:Varför inte ta ut målis?
Diabolics skrev:jag är så jävla besviken. man kan inte göra sådana här insatser. Men det får man med det laget vi har. de är för dåliga. som kokkonen, gör tre matcher där han inte är klappkass, sen klappkass i 17 omgångar, sen värvar vi Sam... suck

Diabolics skrev:jag är så jävla besviken. man kan inte göra sådana här insatser. Men det får man med det laget vi har. de är för dåliga. som kokkonen, gör tre matcher där han inte är klappkass, sen klappkass i 17 omgångar, sen värvar vi Sam... suck
Nick skrev:Mycket gnäll på domarinsatsen ikväll men inte många som kritiserar Hjalmarsson. Eller för den delen Martinsson.bbedrövliga ikväll. Kritiseras den som kritiseras bör.
Eller är Hjalmarsson helig.
Ja jag är en gnällig jävel ikväll, jag vet. Men de är för att jag tycker ni har fel.
Jag har nämligen aldrig fel.
Nick skrev:Mycket gnäll på domarinsatsen ikväll men inte många som kritiserar Hjalmarsson. Eller för den delen Martinsson.bbedrövliga ikväll. Kritiseras den som kritiseras bör.
Ja jag är en gnällig jävel ikväll, jag vet. Men de är för att jag tycker ni har fel.
eisbjern skrev:CJ#17 skrev:frippe-borås skrev:Måste säga att André P verkligen utstrålar energi för laget. Maken till mer likgiltig hockeyspelare har jag sällan skådat!
Ja man känner det när man lyssnar på HV-podden också. Man får ju inte precis känslan av att han kom till HV71 för att han som Hammer älskar klubben… utan mer vad som passat honom. Sen kanske det är så, men det är inte vad han utstrålar riktigt.
Tänker att han inte är den där passionerade spelaren utan en tillrättalagd tekniker. Han hade behövt en Thörnberg-typ bredvid sig.
Highlander skrev:Nick skrev:Mycket gnäll på domarinsatsen ikväll men inte många som kritiserar Hjalmarsson. Eller för den delen Martinsson.bbedrövliga ikväll. Kritiseras den som kritiseras bör.
"Om jag bara inte hade varit så ödmjuk, så hade jag varit perfekt..."![]()
Jag har svårt att se helt nyktert på situationer under pågående match. Vi kändes absolut numret mindre än Örebro och jag håller med om att #4 och #64 inte hade en bra dag på jobbet. Glad borde veta bättre än att sätta en cross i ryggen i det läget och det håller inte att släppa 3 mål i samma BP.
Men jag vidhåller ändå att även domarnas insats var märklig.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster