Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Fyboda skrev:Nu har det vänt på riktigt!
Handlade inte om nya värvningar i ren panik, utan att SÅS jobbade med människorna och gruppen för att få en så sammansatt grupp!
Dom har säkerligen en bit kvar att nå, men fortsätter det såhär så tryggar vi ett nytt SHL-kontrakt!
Tur att HV inte agerade i panik och sparkade Samuelsson, tror inte man hittar någon bättre för HV just nu än han.
Äntligen
PapaEmeritus skrev:Önerud och Nättinen ska in detta laget också. Hur ska Samuelsson ens sätta ihop laget framöver? Kan bli spännande detta
1586kvadrat skrev:PapaEmeritus skrev:Önerud och Nättinen ska in detta laget också. Hur ska Samuelsson ens sätta ihop laget framöver? Kan bli spännande detta
Nättinen mot Vinjååå
Davidsson mot Överud?
Fyboda skrev:Nu har det vänt på riktigt!
Handlade inte om nya värvningar i ren panik, utan att SÅS jobbade med människorna och gruppen för att få en så sammansatt grupp!
Dom har säkerligen en bit kvar att nå, men fortsätter det såhär så tryggar vi ett nytt SHL-kontrakt!
Tur att HV inte agerade i panik och sparkade Samuelsson, tror inte man hittar någon bättre för HV just nu än han.
Äntligen
Att Hjalmarsson vågade ansluta till ett skitlag visar vilken stor spelare han är.
Dovahkiin skrev:Att Hjalmarsson vågade ansluta till ett skitlag visar vilken stor spelare han är.
Nej det visar vilken stor MÄNNISKA han är och hur mkt hjärta han har för Hv71. Sen det skitlag du pratar om har i alla fall en jäkla moral och kämparglöd, tror det kommer avgöra att HV slipper kval.
HVsvenskafans skrev:Dovahkiin skrev:Att Hjalmarsson vågade ansluta till ett skitlag visar vilken stor spelare han är.
Nej det visar vilken stor MÄNNISKA han är och hur mkt hjärta han har för Hv71. Sen det skitlag du pratar om har i alla fall en jäkla moral och kämparglöd, tror det kommer avgöra att HV slipper kval.
Jag är också stolt över hur spelarna kämpar men vi har ett riktigt luffargäng på isen. Om Hjalmarsson hjälper oss att överleva 22/23 så borde jätten vist ersättas med en ny staty av nummer 4.
Kamy skrev:Någon som vet hur många matcher Emil A och Victor S kommer att missa i samband med kommande JVM?
tibia skrev:Kamy skrev:Någon som vet hur många matcher Emil A och Victor S kommer att missa i samband med kommande JVM?
Det är väl bara Victor som blir borta?
AntonB skrev:Spelbolagen placerar oss kring en 9e plats just nu .
Expekt har lägre odds på oss än exempelvis Örebro och brynäs just nu . play in känns rimligt ?
Weirdo skrev:AntonB skrev:Spelbolagen placerar oss kring en 9e plats just nu .
Expekt har lägre odds på oss än exempelvis Örebro och brynäs just nu . play in känns rimligt ?
Tycker denna veckan bestämmer vad vi kan ha för förhoppningar på laget. 3 pinnar är godkänt. Både Linköping och Örebro har relativt tunna trupper, så om vi ska hamna på 7-9e plats ska vi vinna minst en, men gärna två tycker jag.
tibia skrev:Weirdo skrev:AntonB skrev:Spelbolagen placerar oss kring en 9e plats just nu .
Tycker denna veckan bestämmer vad vi kan ha för förhoppningar på laget. 3 pinnar är godkänt. Både Linköping och Örebro har relativt tunna trupper, så om vi ska hamna på 7-9e plats ska vi vinna minst en, men gärna två tycker jag.
Jag är nog inne på samma spår, om vi lyckas med 2 vinster, är vi nog på ganska god väg. Men minst 3 pinnar vore godkänt. Jag tror vi har rätt bra revanschlust på både lhc och örebro från de tidigare matcherna som jag hoppas vi kan nyttja till vår fördel. Örebro har gått lite knackigt det senaste också så vore gött om vi kunde skölja över dem.

shitkicker skrev:Mest sannolikt är att det slutar på plats 13 sett till din uträkning, eftersom prestation baserad på 20 omgångar är mera statistiskt säkerställd än baserat på 10 eller 15 omgångar.
HV-supportern skrev:Jag vill inte möta Malmö i ett negativt kval. Ett fysiskt lag som aldrig ger upp. Det är ett läskigt lag att möta. Hellre Oskarshamn eller Brynäs.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster