Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:Emil antas vara tillbaka i spel nästa vecka, enligt Kalman.
Robert.76 skrev:Diabolics skrev:Emil antas vara tillbaka i spel nästa vecka, enligt Kalman.
Emil hoppas kunna spela i helgen. https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... ka-skadan/
Jag vet inte, jag har inte pratat med lagläkarna om det än. Det gör ont, men förhoppningsvis kan jag spela premiären ändå, avslutar Juniorkronornas JVM-kaptenen.
Diabolics skrev:Robert.76 skrev:Diabolics skrev:Emil antas vara tillbaka i spel nästa vecka, enligt Kalman.
Emil hoppas kunna spela i helgen. https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... ka-skadan/
Fast om Kalman säger nästa vecka, å Emil säger följande:Jag vet inte, jag har inte pratat med lagläkarna om det än. Det gör ont, men förhoppningsvis kan jag spela premiären ändå, avslutar Juniorkronornas JVM-kaptenen.
Så tror jag Kalmans ord avgörDessutom: "kan inte äta" lär ju påverka hur matchduglig killen är.
Den som lever får se.

Haard skrev:Riktigt fint ärr det lär bli i Andraes fejs efter det där

lego_mannen skrev:Haard skrev:Riktigt fint ärr det lär bli i Andraes fejs efter det där
Robert.76 skrev:Tedenby borta mellan 6-8 veckor enligt Kalman...det går bra nu
Lakun skrev:Vesel med röd tröja på träningen idag. Nu är han uppsatt på skadelistan med. Tungt! Hoppas han snart är tillbax.
Nutarviguld skrev:Lakun skrev:Vesel med röd tröja på träningen idag. Nu är han uppsatt på skadelistan med. Tungt! Hoppas han snart är tillbax.
Troligen hjärnskakning gissar jag på, tråkigt
Kent skrev:–Det är det som är fördelen för oss. Vi siktar på att göra en ordentlig omstart efter uppehållet. De är tillbaka allihop. Tedenby, Bödker, Nättinen.
Diabolics skrev:Nu finns ett datum för Tedenfart med flera:Kent skrev:–Det är det som är fördelen för oss. Vi siktar på att göra en ordentlig omstart efter uppehållet. De är tillbaka allihop. Tedenby, Bödker, Nättinen.
Diabolics skrev:Nu finns ett datum för Tedenfart med flera:Kent skrev:–Det är det som är fördelen för oss. Vi siktar på att göra en ordentlig omstart efter uppehållet. De är tillbaka allihop. Tedenby, Bödker, Nättinen.
DocSeverinsen skrev:https://www.hv71.se/article/bmr6alath-3iaijd/laget-i-laget-infor-helgens-roadtrip
Känns oroande att fler och fler blir sjuka inför stundande roadtrip.
Nu har vi i och för sig många "kroppar" i truppen att stoppa in, men vi vill ju inte tappa våra ledande spelare direkt.
Donjsone skrev:Sammen borta, Stillman som HC 1 av 1 i vinster. Söderström med HV Hjärtat på andra sidan. 3 raka kaffe kaka!
Nutarviguld skrev:Donjsone skrev:Sammen borta, Stillman som HC 1 av 1 i vinster. Söderström med HV Hjärtat på andra sidan. 3 raka kaffe kaka!
Hv "spelare" i andra lag har man tyvärr vant sig vid, och det är aldrig kul när spelare som Bränna, Bengtsson, Strandberg och andra lämnar Hv för att sen DIREKT bli kungar i nya lag, man undrar framförallt hur det kommer sig att det blir så, MEN är det någon spelare som det svider extra mycket för mig att se i ett annat lag så är det KUNG Söderström
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst