Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:Dovahkiin skrev:Farzan skrev:Nubben fixar alltså Hjalmarsson.
Det är något som han ska ha cred för.
Tror mer det va Hammer som fixade det själv
Nubben har haft kontakt med Hjalmarsson hela tiden.
Vilken jävla bjudning, liksom. Niklas kliver in på kansliet... "kan jag får va med å lira?"
Farzan skrev:Nubben fixar alltså Hjalmarsson.
Det är något som han ska ha cred för.
Nubben har haft kontakt med Hjalmarsson hela tiden.
Vi ska inte dra för stora växlar av kvällens seger men segern ihop med beskedet om Hjalmarssons återkomst gör allt så mycket bättre.
Dovahkiin skrev:Vi ska inte dra för stora växlar av kvällens seger men segern ihop med beskedet om Hjalmarssons återkomst gör allt så mycket bättre.
Fast nu har HV vunnit tre raka och slagit både saik och lakers. Det säger lite endå. Några mer backar kan du nog glömma nu efter Lagge och Hjalle kommit in.
Sen bättre mot lhc beror på hur man ser det lhc är sjukt mkt sämre än lakers.
magnus b skrev:Lyxen med att HV får utdelning är att se Lejaques, Diablics och Quilla glada samtidigt. Vi saknar bara sir Ward
shitkicker skrev:Lundberg avstängd 3 matcher efter huvudtacklingen på Vesel. Men fick inte ens 2 min i matchen.
Svenska domarkåren förnekar sig inte.
Sämst.
Rakt av sämst.
Och så undrar alla varför folk blir vansinniga över domarna hela tiden.
Domarna är ju så dåliga att de är farliga för sporten och dess utövare.
Lakun skrev:shitkicker skrev:Lundberg avstängd 3 matcher efter huvudtacklingen på Vesel. Men fick inte ens 2 min i matchen.
Svenska domarkåren förnekar sig inte.
Sämst.
Rakt av sämst.
Och så undrar alla varför folk blir vansinniga över domarna hela tiden.
Domarna är ju så dåliga att de är farliga för sporten och dess utövare.
Rent ut sagt förjävligt! När ska domarkåren bli ett ändamål för disciplinärenden? De vägrade kolla reprisen trots att det var en uppenbar huvudtackling, sen tar dom ut Foppa för en femma för hög (!) Klubba! Så jävla genomuselt. Nån som vet hur läget är med vesel?
magnus b skrev:Lyxen med att HV får utdelning är att se Lejaques, Diablics och Quilla glada samtidigt. Vi saknar bara sir Ward
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster