Crille skrev:Sen avskyr jag Jonathan Pudas… för protokollet då alltså
Riktig hybris på honom tror han är lidas.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Crille skrev:Sen avskyr jag Jonathan Pudas… för protokollet då alltså
CJ#17 skrev:Highlander skrev:
Inte snyggt och inte rättvist nånstans. Men arbetsinsatsen i detta gänget går inte ta ifrån dem.
Va fan, sett till sista perioden, såg inte så mycket mer, så var det jävlarimej rättvist.
Jompii skrev:mrnorrland skrev:
jag erbjöd admin att frivilligt banna kontot för jag kunde inte ta bort det själv
det 3 bästa är ju om jag tar självmord det är ju drömmen men tyvärr är jag för feg för det
aimstar skrev:Saik gör 2 skitmål, en byxstuds och en studs på HV-klubba. SÅ jävla bra var dom inte. Bättre, ja, men läser man bara här tror man ju att vi mötte prime Sovjet.
Diabolics skrev:Vem var det som skulle bli lhc-supporter om vi vann?
aimstar skrev:Saik gör 2 skitmål, en byxstuds och en studs på HV-klubba. SÅ jävla bra var dom inte. Bättre, ja, men läser man bara här tror man ju att vi mötte prime Sovjet.

Nick skrev:Diabolics skrev:Vem var det som skulle bli lhc-supporter om vi vann?
Man får väl skoja?![]()
Robert.76 skrev:När man sitter i hallen och ser Hanssons jobb på isen, då blir man glad. Mkt såg illa ut, men Herman, där har Nubben gjort ngt riktigt bra.
Diabolics skrev:Nick skrev:Diabolics skrev:Vem var det som skulle bli lhc-supporter om vi vann?
Man får väl skoja?![]()
Du kan hävda att du menade under ordinarie tid
lejacques skrev:Robert.76 skrev:När man sitter i hallen och ser Hanssons jobb på isen, då blir man glad. Mkt såg illa ut, men Herman, där har Nubben gjort ngt riktigt bra.
Den enda värvning han inte gjort, enligt Nubben själv. Sååååååå
lejacques skrev:Robert.76 skrev:När man sitter i hallen och ser Hanssons jobb på isen, då blir man glad. Mkt såg illa ut, men Herman, där har Nubben gjort ngt riktigt bra.
Den enda värvning han inte gjort, enligt Nubben själv. Sååååååå
tibia skrev:Väldigt bevis på att de svänger fort i hockey... Kändes som 0p var ett faktum men ändå får vi med oss 2, känns bra, vi börjar få häng på de 3-4 lagen ovanför oss i tabellen.
Plus till
Bödker - bra fart och tror det målet kan varit viktigt för honom o komma igång mer
Hansson - är väl den som har jämnast nivå och bra med pondus! Signa på 3 år och blivande kapten?
Sen får väl Westerlund en plus också för målet!
Farzan skrev:HV är jävligt svårslagna. Det här kommer bli bra till slut.
Jag väljer alltid glädjen
magnus b skrev:HV har en enorm tur idag. Det är dags för Tommy att gå. NOLL 3poängare på 10 matcher. Poängsnitt på 1. PP fungerar inte, det finns inga linjer i spelet. Det är tack vare att HV har en bra målvakt och några bra spelare som man inte är totalt avsågade.
Regnet skrev:magnus b skrev:HV har en enorm tur idag. Det är dags för Tommy att gå. NOLL 3poängare på 10 matcher. Poängsnitt på 1. PP fungerar inte, det finns inga linjer i spelet. Det är tack vare att HV har en bra målvakt och några bra spelare som man inte är totalt avsågade.
När har att sparka tränaren löst nånting?
Jag tror en vändning är på G, kanske hopplös optimism men det jag såg i tredje är nåt helt annat än vi sett hela säsongen 19/20.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 8 gäster