Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
eisbjern skrev:Katastrofspel i tredje, herregud. Vi är helt avhängda i botten nu. Goda råd är dyra nu Nubben.
matsqq skrev:Skjuter HELT utan skymning
jordfelsbrytare skrev:Daniel Glad måste ju göra sitt livs match!
Spelar han såhär så är han fullständigt given!

15:48 skrev:Tredje perioden suger rävpung. Syns att dom har lika mycket ångest som jag. Första och andra helt ok. Miele kan dra. Riktigt dålig idag igen. Boedker lite bättre än senast. Agera Nubben!!
HV-supportern skrev:Vi skulle haft tre poäng. Tror ändå att det för HV spelarna känns som en riktigt skön seger, fast det bara blev två poäng.
Quila skrev:HV-supportern skrev:Vi skulle haft tre poäng. Tror ändå att det för HV spelarna känns som en riktigt skön seger, fast det bara blev två poäng.
Helt riktigt. Denna vinst betyder garanterat mer än två poäng. Oerhört viktigt. Nu njuter vi lite av lördagskvällen gott folk! SKÅL!!!

Småläninen skrev:15:48 skrev:Tredje perioden suger rävpung. Syns att dom har lika mycket ångest som jag. Första och andra helt ok. Miele kan dra. Riktigt dålig idag igen. Boedker lite bättre än senast. Agera Nubben!!
Håller med. Tycker ändå dansken verkar ha någonting. Men Miele har jag sett tillräckligt av nu. Han kan gå

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster