Windom Earle skrev:Dovahkiin skrev:Ska folk sitta IGEN och dra den med det är bara omgång blaa blaa blaa av 52? Har ni redan glömt hur de gick senast...Nötter!
Jag kan svara på den. I torsdags var jag i Örebro och såg vårt HV bli fullständig överkörda av Örebro. Idag körde vi över Linköping spelmässigt och det såg ut som ett lag som vet hur de ska uppträda. Sen var det enorm stolpe ut idag. Därför var det kris efter sex omgångar men inte nu efter sju. 2020 var det viljelöst och krampaktigt en hel säsong och man pratade ändå om att vi blir farliga i ett slutspel. Den attityden fanns inte alls idag och jag tror att vi kommer få se ett HV slåss med näbbar och klor och med hår på bröstet efter idag. Varje kamp! Så nej, jag har inte glömt och jag är ingen nöt. Men tror på det här trots det jobbiga läget. Vi är nykomling och har ett till stora delar nykomponerat lag. Jag inbillar mig ingenting, utan mina förväntningar är uppenbarligen lägre än många andras, därför är det ännu inte kris hos mig
Ser faktiskt ingen skillnad alls när det kommer till attityd jämfört med 20/21. Nättinen=Fröberg, Miele=Wedin, Boedker=Bergström, Westerlund =Murray, Illomäki=Davidsson, Siikonen=Davidsson etc etc. Det här är ett lag som inte är beredda att kriga och som har exakt noll vinnarinstinkt. Tycker man borde byta introlåt till Icona pop/ I don’t care