Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Diabolics skrev:Som jag förstår det så är HV i kontakt med Kevin, på något sätt, i någon tidshorisont? Eller fattade jag fel där Quila? Du hintade väl om det någonstans i trådarna?
Danken skrev:Diabolics skrev:Som jag förstår det så är HV i kontakt med Kevin, på något sätt, i någon tidshorisont? Eller fattade jag fel där Quila? Du hintade väl om det någonstans i trådarna?
Känns som ett långskott då Kevin vill kämpa sig till en plats i laget till skillnad från HV spelarna.
Nutarviguld skrev:Danken skrev:Diabolics skrev:Som jag förstår det så är HV i kontakt med Kevin, på något sätt, i någon tidshorisont? Eller fattade jag fel där Quila? Du hintade väl om det någonstans i trådarna?
Känns som ett långskott då Kevin vill kämpa sig till en plats i laget till skillnad från HV spelarna.
Läser jag av Quila rätt så skriver han "mellan raderna" att Kevin troligen är klar för nästa säsong men troligen inte nu, men det är bara det jag tror han försöker förmedla men kan inte säga det rakt ut
Legogubbe skrev:Jag är väldigt skeptisk till dom flesta hemvändare. Alla eller väldigt många i HV kretsar tror att hemvändare ska komma hem och dominera och vända på allt som inte är bra. Varför skulle Kevin göra det som dom flesta, åtminstone majoriteten av dom aldrig lyckas göra, nämligen rosa marknaden.
Legogubbe skrev:Jag är väldigt skeptisk till dom flesta hemvändare. Alla eller väldigt många i HV kretsar tror att hemvändare ska komma hem och dominera och vända på allt som inte är bra. Varför skulle Kevin göra det som dom flesta, åtminstone majoriteten av dom aldrig lyckas göra, nämligen rosa marknaden.
Blue Vision skrev:Brendan Gaunce uppsatt på waivers. Ett riktigt starkt namn som redan gjort det mkt bra i SHL dessutom. Stor, stark, grittig och stark poängspelare.
Blue Vision skrev:Brendan Gaunce uppsatt på waivers. Ett riktigt starkt namn som redan gjort det mkt bra i SHL dessutom. Stor, stark, grittig och stark poängspelare.
327 Karlsson skrev:Blue Vision skrev:Brendan Gaunce uppsatt på waivers. Ett riktigt starkt namn som redan gjort det mkt bra i SHL dessutom. Stor, stark, grittig och stark poängspelare.
Växjö söker också forwards, så kommer han till SHL lär han går dit.
jordfelsbrytare skrev:https://hockeynews.se/articles/25859/
Nubben uttalar sig om spelarjakten.
Kikade själv och konstaterar via en snabb googling att det finns mycket intressant på marknaden nu som dykt upp under veckan.
mrnorrland skrev:Alltså ge Loui ett provkontrakt och testa why not? Han kan ju knappast vara sämre offensiv än bröderna Davidsson
magnus b skrev:Mikael Ruohomaa har tydligen bett Björn Hellqvist att dra åt helvette. ........ Bra energi och mycket grit.
Diabolics skrev:magnus b skrev:Mikael Ruohomaa har tydligen bett Björn Hellqvist att dra åt helvette. ........ Bra energi och mycket grit.
magnus b skrev:Kanske petad från PP för att Elvenäs hade en PP plats inskriven i kontraktet. hahaha
Crille skrev:Victor Rask är kontraktslös och känns ju oändligt mycket mer spännande än den ”mjuka” föredettingen Loui Eriksson.
https://www.eliteprospects.com/player/15747/victor-rask
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster