Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
MrT skrev:När vi mötte Modo förra året tyckte jag Vignault var bäst på plan i så gott som varje match. Bättre än hv-spelarna.

Windom Earle skrev:Ytterell lämnar enligt HV71. Någon som sett vart han hamnar?
Wildzide skrev:Så här i efterhand kan jag tycka det är lite märkligt att inte Pelle Gustafssons tröja blev hissad.
Rex0z skrev:Mikko_ skrev:När ska Thörnas tröja hissas?
https://letmegooglethat.com/?q=n%C3%A4r ... 6ja+hissas
Klabbe skrev:Klockrent svar av RexOz. Blir helt förundrad ibland över att många här verkar använda enbart detta forum för HV-info. När det finns såå många andra ställen att hitta info.
Klabbe skrev:Klockrent svar av RexOz. Blir helt förundrad ibland över att många här verkar använda enbart detta forum för HV-info. När det finns såå många andra ställen att hitta info.
Mikko_ skrev:Klabbe skrev:Klockrent svar av RexOz. Blir helt förundrad ibland över att många här verkar använda enbart detta forum för HV-info. När det finns såå många andra ställen att hitta info.
Hehehe ja jag håler med dig! Hehehe det ska jag också göra när en kompis frågar efter något!
Hehehehr! Jag går o småfnittrar på jobbet. Alla frågar vad det e med mig… hahaha jag får inte bort skrattet!
Hehehehe
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster