mrbluebulls1 skrev:
Jo! 100%. Skriver endast om jag vet något till just 100%
Du har ett PM. Läs det tack.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
mrbluebulls1 skrev:
Jo! 100%. Skriver endast om jag vet något till just 100%

Kallesgranne skrev:Ortio klar och Ebert nära enligt sportbladet
DocSeverinsen skrev:nio spelare lämnar enl. HV71.se
Av dessa hade jag gärna behållt Huhtala, resten har jag inga synpunkter på.
Danken skrev:DocSeverinsen skrev:nio spelare lämnar enl. HV71.se
Finns inte plats för han i SHL. Vill säkert ha bra betalt med. Skönt dom inte förlänger.
Lakun skrev:Enligt Aftonbladet blir det Joni ortio som blir hvs målvakt. Nick Ebert ska vara muntligt överens med hv. Dessutom vill hv köpa ut bertov och bohm.
DocSeverinsen skrev:nio spelare lämnar enl. HV71.se

Windom Earle skrev:DocSeverinsen skrev:nio spelare lämnar enl. HV71.se
Detta betyder att än så länge är Powell och Bohm kvar. Och Ytterell och Kokkonen...
Danken skrev:Kul rykten! Äntligen![]()
Sen blir jag besviken om Pilut väljer annan SHL klubb. Fantenberg förstår jag om han väljer annat lag.
Windom Earle skrev:DocSeverinsen skrev:nio spelare lämnar enl. HV71.se
Detta betyder att än så länge är Powell och Bohm kvar. Och Ytterell och Kokkonen...
Weirdo skrev:De skriver också
"Enligt uppgift till silly-surr är han muntligt klar för HV71, som också har för avsikt att köpa ut Daniel Bertov samt Oliver Bohm från laget för att frigöra istid till de tunga elefanterna. Sportbladet har sedan tidigare berättat att HV71 är intresserade av att få in Adam Almqvist till laget."
15:48 skrev:Ebert in känns som en logisk värvning. Poängstark rightare med bra skott. Bra ersättare för Ytterell![]()
Stämmer ryktena vore det trevligt o gå in med denna backsida. Största frågetecknet är väl om vi får till Pilut. Annars måste vi ha en annan kanon där.
Almquist-Ebert
Martinsson-Billins
Bengssson-Pilut
Torp-Sjöholm
Bertov-Bohm-Ytterell bort.
justus3 skrev:Weirdo skrev:De skriver också
"Enligt uppgift till silly-surr är han muntligt klar för HV71, som också har för avsikt att köpa ut Daniel Bertov samt Oliver Bohm från laget för att frigöra istid till de tunga elefanterna. Sportbladet har sedan tidigare berättat att HV71 är intresserade av att få in Adam Almqvist till laget."
Måste ju köpa ut betydligt mer än så. Minst 3 backkontrakt och lika många forwards annars kan vi lämna Wo-direkt.15:48 skrev:Ebert in känns som en logisk värvning. Poängstark rightare med bra skott. Bra ersättare för Ytterell![]()
Stämmer ryktena vore det trevligt o gå in med denna backsida. Största frågetecknet är väl om vi får till Pilut. Annars måste vi ha en annan kanon där.
Almquist-Ebert
Martinsson-Billins
Bengssson-Pilut
Torp-Sjöholm
Bertov-Bohm-Ytterell bort.
Och nu fick du inte in Emil Andrea i alla fall?
PapaEmeritus skrev:Fantenberg klar för LHC enligt Höken.
https://twitter.com/MrMadhawk/status/15 ... 2591886338
mrnorrland skrev:PapaEmeritus skrev:Fantenberg klar för LHC enligt Höken.
Om ni lyssnade på hans och sannys blogg förstår ni varför fansen väljer LHC, de har fått nån ny miljardär som gav dem pengar, liknande som när de värvade ljungh för 300k, tror de sa fanten hypotetiskt kostar ca 250k, är han så bra? Ja kanske
Men har vi Martinsson, Almqvist, Andrea och Eibert som topp 4 är jag nöjd. Pilut var nog huvudspår men när han vill annanstans (NHL vilket jag ej tror han får envägskontrakt) tog man Martinsson.
Andrea lär skriva NHL kontrakt och lånas ut till hv, därav inget presenterat, min gissning
Danken skrev:Förutom Saku Mäenalanen har vi nåt övrigt rykte på centrar?
Småläninen skrev:Fantenberg är inte, har aldrig varit och kommer aldrig bli HV. Han säljer sin klubba till högstbjudande (med andra en typisk Cluben-lirare)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster