mrbeach skrev:Fan att man INTE kan fira med en STOR Whiskey pga. att jag käkar morfin
Men jag tar den senare JAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
Farzan hinkar Whiskey åt dig ju
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:Fan att man INTE kan fira med en STOR Whiskey pga. att jag käkar morfin
Men jag tar den senare JAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
funnyvlad skrev:Skåning skrev:Väckte väl valda delar av staffanstorp… gick ut med hunden, hjärtat pallade fan inte….
Men vi är tillbaka!!!!!
Skönt att se att jag inte är den ende "skåningen" som hejar på HV.
mrnorrland skrev:funnyvlad skrev:Skåning skrev:Väckte väl valda delar av staffanstorp… gick ut med hunden, hjärtat pallade fan inte….
Men vi är tillbaka!!!!!
Skönt att se att jag inte är den ende "skåningen" som hejar på HV.
Jag blev tyvärr anmäld till min bostadsförening för störande av allmänheten när jag skrek jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA när de avgjorde....

mrnorrland skrev:Hur fan stänger man av sitt konto? Snälla admin banna mig åt helvete.
fan jag gråter av lycka så glad jag hade fel
Diabolics skrev:mrnorrland skrev:Hur fan stänger man av sitt konto? Snälla admin banna mig åt helvete.
fan jag gråter av lycka så glad jag hade fel
vi älskar dig, stanna kvar!!!!!!
CROHB skrev:Grymma domare, inte snyggt att bua!
Foppa MVP. Väntat.
aimstar skrev:Måste dock säga att Fredric Andersson och Olle Liss är riktiga jävla class acts i intervjuerna. All respekt till dom.
Småläninen skrev:FYFAN VA SKÖNT!!! Folk här i Kalifornien undrar vafan jag går och bölar för
Guld skrev:aimstar skrev:Måste dock säga att Fredric Andersson och Olle Liss är riktiga jävla class acts i intervjuerna. All respekt till dom.
Håller med där. Proffs!
Andersson711 skrev:IKVÄLL VÄLJER VI GLÄDJEN!
Sjuk känsla samtidigt som en helt ny form av ödmjukhet infunnit sig i kroppen!
Längtar redan efter att gapa efter någons avgång om vi torskar premiären borta mot Luleå i höst.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster