Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
DocSeverinsen skrev:Jag är sjukt nervös inför ikväll. Inser samtidigt att jag är otroligt färgad av senaste matchen. Jag tror samtidigt att vi har större chans ikväll än i söndags. Tror laget är mer fokuserade på uppgiften, att inte gå i fällan som man gjorde då, när man ville mycket men blev naiva i försvarsspelet och gick bort sig gång efter gång. Jag tror S&S&T drillat in vad som behöver göras under de senaste dagarna. Tror det blir en tajt match med få mål, men där vi, likt sista perioden i match tre stänger till i egen zon. Då kan vända och utnyttja motståndarnas misstag/frustration.
Highlander skrev:lejacques skrev:Har inte varit nervös i slutspelet fram tills typ fredagens match. Nu är det jobbigt, på riktigt.
Värsta är egentligen början av matcherna när man som åskådare och tittare inte har något grepp om matchen och inte har en aning om vilket håll det lutar åt. Så ikväll funderar jag på att avvakta fram tills matchens första mål. Lägga tid och energi på barn och familj i stället. Usch. Jobbigt.
Jag bestämde mig i söndags för att jag tar en 45 minuters löprunda kockan 19:00 idag. Totalt bortkopplad från alla frestelser att kolla tv, mobil eller forum.
Eller... Är det matchstart 19:30?!
FirstSwitch skrev:ja det är 19.30, ingen aning dock varför det är senare matchstart ikväll
Zico skrev:Lite reflektioner från dagens värmning. Fokuserat, laddat och god stämning. Huhtala tyckte jag såg ut att vara hel och frisk. Däremot saknades Kelleher. Kanske låg han på massagebänken, men men, jag tror inte han spelar i kväll. Nu är det ju några timmar kvar till match, men jag gissar man ställer upp så här:
Åhman (Larsson)
Bohm, Billins
Torp, Söderberg
Bertov, Sjöholm
Norbe
Huhtala, Vesel, Forsberg
Nybeck, Powell, Shinkaruk
Törngren, Matson, Önerud
Lindbäck, Davidsson, Davidsson
Kokkonen
Viktigt i kväll. Noggrannhet. Tålamod, man behöver inte göra mål direkt. Hålla tredjemannen högt, hela tiden. Stänga mittzonen för det är där Björklöven är bra. Sen....ta vara på lägena när dom kommer.
Hannes skrev:Kelleher flyger i alla fall med upp, så bör bara vilat:
https://instagram.com/stories/hv71/2830 ... MyMTA2M2Y=
Lakun skrev:Hannes skrev:Kelleher flyger i alla fall med upp, så bör bara vilat:
https://instagram.com/stories/hv71/2830 ... MyMTA2M2Y=
Viktigt!
Pg79an skrev:Ytterell också petad?
Farzan skrev:Vilket jävla gnällande det är här inne.
Välj nu glädjen i stället och var lite positiva!
Positivism vinner alltid mot negativism!
mrbeach skrev:Farzan skrev:Vilket jävla gnällande det är här inne.
Välj nu glädjen i stället och var lite positiva!
Positivism vinner alltid mot negativism!
100+
Lakun skrev:Obegripligt hur ytterell kan få outtröttligt förtroende. Han är ju sämre än en junior back.... Tyvärr.
jordfelsbrytare skrev:Verkar bli som Zico tidigare skrev.
Ytterell helt utanför, Kokkonen 13e.
Lindbäck in i stället.
Norbe 7e back.
Lakun skrev:jordfelsbrytare skrev:Verkar bli som Zico tidigare skrev.
Ytterell helt utanför, Kokkonen 13e.
Lindbäck in i stället.
Norbe 7e back.
Bra det! Om det stämmer.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster