Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
CROHB skrev:Mr Madhawk skriver att vi har åtta backar klara till nästa säsong… Sen Almqvist också och då uppe i nio backar.
Ingen rolig läsning precis. Kan inte stämma är min känsla. Måste finnas klausuler annars är det extremt märkligt.
Nog för att Hult är som han är men kan inte tänka mig att ens han ger Ytterell ett tvåårskontrakt utan klausuler.
Måste bort några från den listan.
frippe-borås skrev:Forsberg och Vesel vill jag mer än gärna ha kvar! Deras kemi i PP är ju helt sjuk!

Legogubbe skrev:Är Stillman och Samuelsson klara för 22/23?
Danken skrev:Tveksam till firma Vesel-Forsberg i SHL.
Foppa ska såklart va kvar men håller Vesel på den nivån? Finns inget rum att chansa med laget. HV måste ha säkra kort tills nästa säsong.
lejacques skrev:Danken skrev:Tveksam till firma Vesel-Forsberg i SHL.
Foppa ska såklart va kvar men håller Vesel på den nivån? Finns inget rum att chansa med laget. HV måste ha säkra kort tills nästa säsong.
Tycker Vesel känns rätt säker. Mer säkert kort än exempelvis Powell. Vesel är bra över hela banan. Håller han inte så har vi i värsta fall en fjärdecenter som borde kunna göra ett bra jobb i BP. Tänker jag.

Tanke skrev:Personligen tycker jag det känns ganska osäkert varåt det barkar när man funderar på vad som finns kvar på kontrakt och vad det ryktats om;
Viken rimlig målvakt kan komma in som faktiskt klart petar Gunnarsson till andraspaden?
Om i princip både en första- och en andrakedja ska in, vilka förutom Petersson och Tedenby är rimliga rykten och otvivelaktigt är topp 6? Jag menar, Forsberg och Vesel är nog rimligen topp 6 i praktiken ifall de är kvar...
Räcker en Almqvist och en Pilut för att skapa en bra SHL-backlinje?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst