https://www.hv71.se/article/qtomakucu-3 ... ard-i-hv71
Välkommen Tommi!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

HV-supportern skrev:Anledningen till att jag är lite försiktig i mina omdömen om Huhtala är att jag har Miska Siikonen i färskt minne. Han gjorde succé i sin första match. Mål och seger med 7-6 borta mot Rögle om jag minns rätt. En av säsongens få höjdpunkter. Många trodde Siikonen var frälsaren. En "ledande spelare" enligt Hult. Han visade sig vara allt annat än en ledare. Huhtala verkar vara mer av en lagspelare, på isen och i omklädningsrummet. Jag tror vi kommer få stor nytta av honom.
BlackIce skrev:Gillar framförallt att han ofta ler mot motståndarna efter att han blivit mörbultad. Som att han bara blir bättre och bättre för varje crosschecking han får i ryggslutet. Måste vara otroligt frustrerade för motståndarna att vad de än gör mot honom ser han ut att trivas på kontoret framför mål.
(Kuriosa: Han måste ha fått i storleksordningen 20 höga klubbor i nyllet som inte lett till utvisning under säsongen.)
Nick skrev:Älskar denna kille. Vad tycker vi. Ska han med till shl vid uppgång?
Jag tror han har ytterligare en nivå i sig. O vill ha med honom upp.
frippe-borås skrev:Måste komma tillbaka till match 6!
Status ?
Nick skrev:frippe-borås skrev:Måste komma tillbaka till match 6!
Status ?
Säkert hjärnskakning. Så lär nog inte komma tillbaka.
Diabolics skrev:Jag är ledsen att killen inte stannar. Tycker vi saknar sådana spelare i truppen. Nu får vi diskutera detta vidare i "forna".
Tack för allt Tommi, du blev en personlig favorit.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster