Quila skrev:Är Kokkonen inne på 4 mål bakåt och Söderberg 3?
Sätt ihop Powell och Forsberg nu!
Förväntar mig att bägge bänkas nästa match.
Vill inte se någon av dem få en sekunds speltid någonsin igen i HV71 tröjan.
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Quila skrev:Är Kokkonen inne på 4 mål bakåt och Söderberg 3?
jordfelsbrytare skrev:Varför får Bohm knappt spela trots att han är ombytt och med?
Varför går inte Norbe före Söderberg och Ytterell?
Lindbäck före Kokkonen?
HV-supportern skrev:Slår vi inte Löven så har vi inte i SHL att göra. Hoppas vi kan ladda om nu till match 6, förhoppningsvis med lite mindre press på oss. Det är uppenbart att vi inte kan hantera favoritskapet. Samtidigt måste jag säga att Löven måste vara Allsvenskans mest effektiva lag. De visade det mot Modo och nu mot HV. De behöver inte många chanser för att sätta pucken.
jordfelsbrytare skrev:Quila skrev:Är Kokkonen inne på 4 mål bakåt och Söderberg 3?
Förväntar mig att bägge bänkas nästa match.
Vill inte se någon av dem få en sekunds speltid någonsin igen i HV71 tröjan.
HV-supportern skrev:Det här liknar Lövens överkörning med 3-8 i match 7 i semifinalen mot Modo. Löven spelar som bäst när dom är pressade. Dom två sista matcherna kan bli en riktig kalldusch.
Jean Valjean skrev:Sen önerud blev C är HV mentalt veka. Alltid sämst när det gäller. Innan har vi haft kaptener som levererar som bäst när det hettar till.
Jean Valjean skrev:Sen önerud blev C är HV mentalt veka. Alltid sämst när det gäller. Innan har vi haft kaptener som levererar som bäst när det hettar till.

aimstar skrev:Sen har Björklöven såna här matcher ibland, allt går i mål, kolla deras game seven mot Modo. De har inte matcher i rad med mål på var fjärde skott.
justus3 skrev:HV-supportern skrev:Det här liknar Lövens överkörning med 3-8 i match 7 i semifinalen mot Modo. Löven spelar som bäst när dom är pressade. Dom två sista matcherna kan bli en riktig kalldusch.
Tänkte precis samma sak. Men sån flyt håller aldrig i längden.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst