Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Jokkalainen skrev:Hur stänger man av Lückner?!?!

eisbjern skrev:Jokkalainen skrev:Hur stänger man av Lückner?!?!
Man går upp i SHL
HV-supportern skrev:Larsson dålig start, men som han spelade upp sig! Nu har vi tre matchbollar. En seger ifrån SHL. Tappa inte det här nu. Forza HV!
lejacques skrev:Hörni. Jag vet att jag inte är den som är just den. Men jag stängde faktiskt av tv:n, bytte ut den alkoholfria ölen mot en folkölbärs. Sen tryckte jag F5 på forumet och möttes av HV-mannens ”Så lärr”.
Nu skiter jag i om jag jinxar detta. För det ska vara omöjligt att tappa det här. Imorgon köper jag champagne och lägger på kylning. Segercigarr på det. Kommer finnas många anledningar att fira framöver.
hv-mannen skrev:lejacques skrev:Hörni. Jag vet att jag inte är den som är just den. Men jag stängde faktiskt av tv:n, bytte ut den alkoholfria ölen mot en folkölbärs. Sen tryckte jag F5 på forumet och möttes av HV-mannens ”Så lärr”.
Nu skiter jag i om jag jinxar detta. För det ska vara omöjligt att tappa det här. Imorgon köper jag champagne och lägger på kylning. Segercigarr på det. Kommer finnas många anledningar att fira framöver.
Jag jobbade med mina ölbärs, för att hjälpa laget. så det det råkade bli så lärristället för lätt
hv-mannen skrev:lejacques skrev:Hörni. Jag vet att jag inte är den som är just den. Men jag stängde faktiskt av tv:n, bytte ut den alkoholfria ölen mot en folkölbärs. Sen tryckte jag F5 på forumet och möttes av HV-mannens ”Så lärr”.
Jag jobbade med mina ölbärs, för att hjälpa laget. så det det råkade bli så lärristället för lätt
Man går upp i SHL
Haard skrev:Underbart att man har biljett fixad till söndag. Aldrig sett fram emot en match så mycket förut.
Man går upp i SHL
hv-mannen skrev:Inga kommentarer från mrnorrland
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster