true story skrev:Ja det kommer mera, ni kan gå och sova gott
Ryan Stoa gör come back
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Andersson711 skrev:true story skrev:Ja det kommer mera, ni kan gå och sova gott
Kelleher har vi koll på, sen är vi klara?
mrnorrland skrev:Andersson711 skrev:true story skrev:Ja det kommer mera, ni kan gå och sova gott
Kelleher har vi koll på, sen är vi klara?
elr trollar dem att det inte blir fler?
Weirdo skrev:Kellehers mamma följer HV på insta också, så han är klar
Weirdo skrev:Kellehers mamma följer HV på insta också, så han är klar
mrnorrland skrev:Weirdo skrev:Kellehers mamma följer HV på insta också, så han är klar
gjorde inte den där lettens flickvän de för modo men de blev ju aldrig så
RJ--92 skrev:mrnorrland skrev:Weirdo skrev:Kellehers mamma följer HV på insta också, så han är klar
gjorde inte den där lettens flickvän de för modo men de blev ju aldrig så
MoDo har ju värvat 1st lett åtminstone, men va kanske inte honom du tänkte på?
Farzan skrev:Undrar om inte den gode Hult har köpt sig mer tid nu![]()
![]()
Andersson711 skrev:Farzan skrev:Undrar om inte den gode Hult har köpt sig mer tid nu![]()
![]()
Jo det tycker jag. Räcker om han lämnar kl 00.01!
Nu har han gjort vad han kan med denna truppen.
Det tackar vi för och önskar honom lycka till i framtiden!
Farzan skrev:Andersson711 skrev:Farzan skrev:Undrar om inte den gode Hult har köpt sig mer tid nu![]()
![]()
Jag tror han får vara kvar ett tag till. Går vi dessutom upp så vetefan om han inte krånglar sig kvar ytterligare. Katten har 9 liv, Hult har fler. Han har fixat en målvakt, en back och två forwards. Det ger nog eko i ledningen.
Farzan skrev:Andersson711 skrev:Farzan skrev:Undrar om inte den gode Hult har köpt sig mer tid nu![]()
![]()
Jag tror han får vara kvar ett tag till. Går vi dessutom upp så vetefan om han inte krånglar sig kvar ytterligare. Katten har 9 liv, Hult har fler. Han har fixat en målvakt, en back och två forwards. Det ger nog eko i ledningen.
lejacques skrev:Nubben ryktas till HV, enligt expressen. Hoppas verkligen inte det stämmer.
Han är ju precis den man inte vill ha. Enligt mig ska inte ens Timrå ha kvar honom om de vill ta nästa steg.
Dessutom. Någon som minns Nubbens lyckade sejour i Frölunda. Herregud. Hoppas det inte ligger någon som helst sanning i detta.
lejacques skrev:Nubben ryktas till HV, enligt expressen. Hoppas verkligen inte det stämmer.
Han är ju precis den man inte vill ha. Enligt mig ska inte ens Timrå ha kvar honom om de vill ta nästa steg.
Dessutom. Någon som minns Nubbens lyckade sejour i Frölunda. Herregud. Hoppas det inte ligger någon som helst sanning i detta.
Dovahkiin skrev:lejacques skrev:Nubben ryktas till HV, enligt expressen. Hoppas verkligen inte det stämmer.
Jag hade tyckt han vore bra faktiskt. Byggt många bra lag för liten budget flera gånger sen har han lite hårdare nypor än Hult och vågar ta tuffare beslut snabbt.
Av ren nyfikenhet vem hade du velat se?
Weirdo skrev:Någon som vet vad Madhawk skrev gällande Andraes framtid?
Zico skrev:MrMadhawk skriver att Andrae kommer att spela i SHL nästa säsong. Han har redan kontaktats av ca 10 SHL-klubbar som alla vill skriva kontrakt nu. Men Emil vill helst spela SHL med HV71 så han avvaktar tills han vet om HV spelar i SHL eller inte. Jävligt juste av Emil om det stämmer.
Nutarviguld skrev:CaptainF8 skrev:Nubben klar som sportchef oavsett division nästa säsong enligt Aftonbladet.
Alltså han av alla ? inte alls imponerad av vad han gjort i Timrå
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst