Det är dags för ny toppmatch i HG när Modo gästar.
Hoppas på bättre spel än mot Björklöven och att HV får
med sig tre poäng.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

lejacques skrev:Positivt är att pressen till 99 procent ligger på Modo. De måste vinna. HV kan torska och ändå vinna serien. Nu vill jag ju visserligen att HV vinner, men skönt som sagt att det är mer måstematch för Modo än för HV.
Zico skrev:På dagens träning saknades tyvärr Forsberg. Oklart varför. Även sjuke Netterberg saknades. Däremot körde Kelleher till synes för fullt, men oklart om han är spelklar. Förhoppningsvis är det ingen större fara med Forsberg, men men, blir inte förvånad om han missar en eller annan match. Om alla, trots allt, är tillgängliga kan det möjligtvis bli så här: (Om nu inte Kokkonen av någon outgrundlig anledning tar en plats).
Huhtala, Vesel, Forsberg
Önerud, Matson, Lindbäck
Törngren, Powell, Kelleher
Shinkaruk, Davidsson, Davidsson
Wennlund
Som sagt, frågetecken på Forsberg och Kelleher.
Fan alltså, detta ser ju starkt ut. Slutar man bara slarva, är nogranna med pucken och spelar fullt ut från första nedsläpp så vete katten om någon mer än vi själva kan sätta käppar i hjulet för avancemang.
Zico skrev:På dagens träning saknades tyvärr Forsberg. Oklart varför. Även sjuke Netterberg saknades. Däremot körde Kelleher till synes för fullt, men oklart om han är spelklar. Förhoppningsvis är det ingen större fara med Forsberg, men men, blir inte förvånad om han missar en eller annan match. Om alla, trots allt, är tillgängliga kan det möjligtvis bli så här: (Om nu inte Kokkonen av någon outgrundlig anledning tar en plats).
Huhtala, Vesel, Forsberg
Önerud, Matson, Lindbäck
Törngren, Powell, Kelleher
Shinkaruk, Davidsson, Davidsson
Wennlund
Som sagt, frågetecken på Forsberg och Kelleher.
Fan alltså, detta ser ju starkt ut. Slutar man bara slarva, är nogranna med pucken och spelar fullt ut från första nedsläpp så vete katten om någon mer än vi själva kan sätta käppar i hjulet för avancemang.
Quila skrev:Spännande med så många ärade forummedlemmar på plats? Tyvärr missar jag, då det råder sjukdomar här.
Någon som har koll på laguppställningen vi på forumet ställer upp med?
Diabolics skrev:Quila skrev:Spännande med så många ärade forummedlemmar på plats? Tyvärr missar jag, då det råder sjukdomar här.
Någon som har koll på laguppställningen vi på forumet ställer upp med?
TimpanHV71
Guld
RiWi
Erdball
Diabolics
Andersson711
PapaEmeritus
Nån mer?
Lakun skrev:Livrädd för matchen idag. Vid förlust skiljer det två poäng mellan hv år Modo. Vid vinst kan vi nog räkna hem seriesegern. Fyfan vilken ångest. Idag vill jag se hv komma ut i ett rasande tempo å trycka ner Modo i skiten direkt.
Lakun skrev:Livrädd för matchen idag. Vid förlust skiljer det två poäng mellan hv år Modo. Vid vinst kan vi nog räkna hem seriesegern. Fyfan vilken ångest. Idag vill jag se hv komma ut i ett rasande tempo å trycka ner Modo i skiten direkt.
Quila skrev:
Macce, kan inte nog belysa hur viktiga dina matchtrådar är! Inget vore sig likt utan dem. Stort tack Macce!
Weirdo skrev:Ställs upp som följande idag:
Önerud - Matson - Lindbäck
Huhtala - Vesel - Forsberg
Shinkaruk - Powell - Kelleher
Törngren - Davidsson - Davidsson
Kokkonen
Andrae - Billins
Söderberg - Torp
Bertov - Bohm
Norbe
Tycker det ser bra ut!
Hoppas de inte spelar Bertov före Sjöholm, utan att Sjöholm är skadad