Dags för hemmamatch mot Västerås i HG. Kanske är
dags för revansch för den otroligt dåliga matchen i Västerås
förra gången lagen möttes.David Ullström är med i matchtruppen
igen efter sjukdom enligt JP.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

lejacques skrev:Idag vill jag se leverans från Powell. Strålande debut, svag uppföljning.
Idag vill jag se Ullström göra skillnad. Jag vill i alla fall se tendenser på att Ulla kan komma att bli ett så bra tillskott som vi hoppats på.
Idag vill jag se HV ta tre poäng.
lejacques skrev:Idag vill jag se leverans från Powell. Strålande debut, svag uppföljning.
Idag vill jag se Ullström göra skillnad. Jag vill i alla fall se tendenser på att Ulla kan komma att bli ett så bra tillskott som vi hoppats på.

Highlander skrev:Npgon som vet om Norbe är petad eller sjuk?
Macce skrev:Highlander skrev:Npgon som vet om Norbe är petad eller sjuk?
Så här skriver HV71:
Laget mot Västerås!
Ullström är tillbaka i laget och går in som center mellan Wennlund och Lindbäck. Saknas gör Önerud (skadad), Nybeck (skadad), J.Davidsson (skadad) och Norbe.
Så det går ju tolka som att han är petad. Men vad vet jag.
mrnorrland skrev:ulla lär få matchstraff o flera mtcher borta för den tacklingen
lär bli 5 matcher borta solklar huvudtackling
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster