Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
PapaEmeritus skrev:Tönten i Vvik skyller på domarna.
Macce skrev:Diabolics skrev:hoppas det vänder nu.
Det har jag hoppats på sen lökars gubben kom in....
lejacques skrev:Powell assisterar alltså till matchavgörande målet. Västervik torskade alltså matchen i samband med att de släppte sin bästa spelare till oss. Tackar!
mrbeach skrev:Va fan tjatar idioten om VA VA
Skylla på domarna Såå LÅGT
frippe-borås skrev:Varför visar man inte det man ändå visade i 3:e som är OK men inte 100.
Tycker man måste ställa hårdare krav från tränare. Våga bänka spelare som inte visar gnistan.
Powell va ju överlägset bäst idag!
Inte många matcher kvar att finslipa detta på utan det måste börja visa sig snart. Modo vet vi ju ha ett väl fungerande spel.
Men pricken över i idag måste ju vara deras tränare som lägger segern på domarna. Vilken utvisning är det som är tveksam undra jag?
Diabolics skrev:mrbeach skrev:Va fan tjatar idioten om VA VA
det har jag aldrig gjort!
mrbeach skrev:Diabolics skrev:mrbeach skrev:Va fan tjatar idioten om VA VA
Har många här påforumet gjort men att en tränare p TV gör en sådan sågning av domarna är Sååå LÅGT
mrbeach skrev:Diabolics skrev:mrbeach skrev:Va fan tjatar idioten om VA VA
Har många här påforumet gjort men att en tränare p TV gör en sådan sågning av domarna är Sååå LÅGT
lejacques skrev:Sjöblom nu och Sandström för någon vecka sen, uttrycker alltså det många av oss sagt i månader. Är de också neggiga? De lär ju iaf inte vara poppis bland FB-fansen.
lejacques skrev:Sjöblom nu och Sandström för någon vecka sen, uttrycker alltså det många av oss sagt i månader. Är de också neggiga? De lär ju iaf inte vara poppis bland FB-fansen.
Robert.76 skrev:Powell kommer bli nyttig, men många som måste steppa upp dock. Håller Gunnarsson i ett slutspel, jag är osäker, hans lägstnivå är verkligen låg...
Weirdo skrev:Robert.76 skrev:Powell kommer bli nyttig, men många som måste steppa upp dock. Håller Gunnarsson i ett slutspel, jag är osäker, hans lägstnivå är verkligen låg...
SHL-klubbar tar ju in tredjemålvakter från allsvenskan inför slutspel. Kan inte HA-klubbar göra samma? Alltså låna in en målvakt från en SHL-klubb som man inte tror kommer gå långt i ett slutspel.
Kanske är lite svårare att motivera för målvakten dock..
Highlander skrev:Kolla in segersången från omklädningsrummet.
Älskar Powells ansiktsuttryck! Förundrad, förvånad, förvirrad
lejacques skrev:Tycker nog Tommy börjat ställa en del krav. Kolla istiden idag. Han genomförde matchen med mer eller mindre tre kedjor. Powell lirade mest av alla, drygt 24 minuter. Och PP. Där fick ju första lira typ 1.30 min varje gång.
Jag tycker ändå det känns skönt att vi för första gången på 9-10 år har en tränare som faktiskt ger istid till våra bästa, i stället för att sprida ut den över fyra kedjor.
Highlander skrev:Kolla in segersången från omklädningsrummet.
Älskar Powells ansiktsuttryck! Förundrad, förvånad, förvirrad
Bluey skrev:lejacques skrev:Tycker nog Tommy börjat ställa en del krav. Kolla istiden idag. Han genomförde matchen med mer eller mindre tre kedjor. Powell lirade mest av alla, drygt 24 minuter. Och PP. Där fick ju första lira typ 1.30 min varje gång.
Jag tycker ändå det känns skönt att vi för första gången på 9-10 år har en tränare som faktiskt ger istid till våra bästa, i stället för att sprida ut den över fyra kedjor.
Det här är intressant! Men var hittar man istiderna för dagens match? Har letat både på hockeyallsvenskan.se och swehockey, men hittar inte rätt. Någon som kan hjälpa till med länk? Tack på förhand!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster