Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Zico skrev:Efterlysning 1: Ett eget spel
Efterlysning 2: Liiite jävlar anamma
Efterlysning 3: Ett fungerande pp
Efterlysning 4: Klokhet, smartness och ödmjukhet
Efterlysning 5: Glädje
Efterlysning 6: En målvakt, två backar och två forwards
Efterlysning 7: EN SPORTCHEF
Alltså, jag blir så helvetes less på detta "übermesiga lag" som ändå är laget i mitt hjärta.
lejacques skrev:Anar jag en viss uppgivenhet i Tommys ögon. Allt hänger ju på att spelarna håller sig 100 procent friska och skadefria och så går Zion sönder direkt. För Tommys del har han nog också, kanske, insett att han inte kommer få någon som helst stöttning uppifrån.
Förlorade HV säsongen redan när Wilander och styrelsen vägrade agera när de tillträdde i somras?
Zico skrev:Efterlysning 1: Ett eget spel
Efterlysning 2: Liiite jävlar anamma
Efterlysning 3: Ett fungerande pp
Efterlysning 4: Klokhet, smartness och ödmjukhet
Efterlysning 5: Glädje
Efterlysning 6: En målvakt, två backar och två forwards
Efterlysning 7: EN SPORTCHEF
Alltså, jag blir så helvetes less på detta "übermesiga lag" som ändå är laget i mitt hjärta.
Junior skrev:Vad engagerad Netterberg ser ut i den situationen.
Inte så att det är hans mål direkt. Men hans agerande speglar väl HV ganska bra, tyvärr.
Lakun skrev:Bertov och torp får fan stå till svars för denna förlust. De spelade alltså i shl förra året. Håller ju för fan inte ens HA-KLASS.
Bluebulls75 skrev:Laget måste ju ha ett schizofreniskt beteende, så som man spelar denna match och inte bara denna matchen, minst en tredjedel av alla matcher har det sett ut så här!
Makalöst.... Vilken medicin biter på detta?
Lakun skrev:Nick skrev:Vem i helvete har satt ihop Bertov och Torp? Den personen skall avgå direkt!!
Stille. Torp tycker jag vart hvs sämsta back i denna upplaga av hv. Otroligt dålig i egen zon, svag på rören och extremt oteknisk.
lejacques skrev:Bluebulls75 skrev:Laget måste ju ha ett schizofreniskt beteende, så som man spelar denna match och inte bara denna matchen, minst en tredjedel av alla matcher har det sett ut så här!
Värva, värva, värva. Och sen lite sparka, sparka, sparka på det. Det är nog det enda som biter. Jag menar. Tillåts spelare åka runt och underprestera och vara allmänt usla så blir det ju så här. Kravställningen blir lika med noll.
Och så har det tyvärr varit under alla år med Hult som sportchef. Noll kravställnkng. På så sätt måste HV-spelare vara ett av arbetsmarknadens säkraste jobb. Så fort du skrivit på kontraktet kan du prestera egentligen hur du vill. Pengarna kommer ändå in på kontot i slutet av månaden.
lejacques skrev:Bluebulls75 skrev:Laget måste ju ha ett schizofreniskt beteende, så som man spelar denna match och inte bara denna matchen, minst en tredjedel av alla matcher har det sett ut så här!
Värva, värva, värva. Och sen lite sparka, sparka, sparka på det. Det är nog det enda som biter. Jag menar. Tillåts spelare åka runt och underprestera och vara allmänt usla så blir det ju så här. Kravställningen blir lika med noll.
Och så har det tyvärr varit under alla år med Hult som sportchef. Noll kravställnkng. På så sätt måste HV-spelare vara ett av arbetsmarknadens säkraste jobb. Så fort du skrivit på kontraktet kan du prestera egentligen hur du vill. Pengarna kommer ändå in på kontot i slutet av månaden.
Zico skrev:Lakun skrev:Bertov och torp får fan stå till svars för denna förlust. De spelade alltså i shl förra året. Håller ju för fan inte ens HA-KLASS.
Det är många fler som inte gör. Det är många som ska stå till svars för detta. Nu ska man väl inte hänga ut Ullström efter så lång frånvaro, men.....han stod för upprinnelsen till BIKs andra mål (sidledspass precis innanför offensiv blå och så en kontring). Utvisad vid BIKs tredje mål. Stod för upprinnelsen till fjärde målet också (mesigt sidledspass i mittzonen och så kontring)
De här huvudlösa sidledspassningarna vid linjerna är totalt livsfarliga och som de flesta HV-spelarna verkar praktisera. Ser inte tränarna detta och läxar upp spelarna?
shitkicker skrev:lejacques skrev:Bluebulls75 skrev:Laget måste ju ha ett schizofreniskt beteende, så som man spelar denna match och inte bara denna matchen, minst en tredjedel av alla matcher har det sett ut så här!
Vilka förutom Kokkonen vill du sparka?
15:48 skrev:Det är spelare som Henrik Björklund vi skulle ha. Där snackar vi klasslirare på Allsvensk nivå. Levererar varje match.
Trade: Thermell+Kokkonen mot Björklund.
15:48 skrev:Det är spelare som Henrik Björklund vi skulle ha. Där snackar vi klasslirare på Allsvensk nivå. Levererar varje match.
Diabolics skrev:15:48 skrev:Det är spelare som Henrik Björklund vi skulle ha. Där snackar vi klasslirare på Allsvensk nivå. Levererar varje match.
Om dom så fick hela laget hade dom inte gått med på de.
Trade: Thermell+Kokkonen+Hult+Bertov+karlström mot Björklund
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 7 gäster