HVs smålandsderby vecka börjar med stopp på ostkusten
för möte med Västervik. HV vann mot Almtuna innan juluppehållet
och hoppas det följs upp med en ny seger på måndagen.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Jacob96 skrev:Zico: Var inte Ulla nära redan för 14 dagar sedan???
Zico skrev:Jacob96 skrev:Zico: Var inte Ulla nära redan för 14 dagar sedan???
Min första "prognos", för ca 3-4 veckor sedan löd: det är en bonus om Ullström spelar före februari. Och det stämmer nog. Sen vill man ju tolka in annat ibland. Jag trodde t ex att Matson skulle gjort comeback före jul. Bara att konstatera att medical team har bättre insyn än jag.
Jacob96 skrev:Zico skrev:Jacob96 skrev:Zico: Var inte Ulla nära redan för 14 dagar sedan???
Min första "prognos", för ca 3-4 veckor sedan löd: det är en bonus om Ullström spelar före februari. Och det stämmer nog. Sen vill man ju tolka in annat ibland. Jag trodde t ex att Matson skulle gjort comeback före jul. Bara att konstatera att medical team har bättre insyn än jag.
Zico:
Detta skrev du ja. 14 dagar senare efter att du sett Ulla i full träning så trodde du att han och/Matson möjligen skulle kunna spela sista veckan innan jul på en delad 4.e center istid. Och att Ulla gjort otroliga framsteg.
Så varför rapporterar inte HV något kring honom när säkert många undrar NÄR han bör vara redo??
Diabolics skrev:timeout.... jadu, rätt beslut, men skall det verkligen behövas? Hult, kommentar på det?
Diabolics skrev:man bör nog passa om man kommer tre mot en, även om man gör debut i a-laget...
Diabolics skrev:jadu.... Hult?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster