Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
lejacques skrev:Hult är genomskådad igen. Förväntar mig att Wilander tar ett samtal med honom ikväll. Två värvningar som gör skillnad senast måndag. Alternativet är avgå.

eisbjern skrev:Ropas mycket på förstärkningar osv här inne, och jag håller med -laget är för tunnt som det ser ut nu. Men samtidigt: det ska gå att få ut enormt mycket mer av laget vi ställer på isen. Det funkar inte att åka runt och fisa på halvfart bara för att man möter Mora. Jobbar man inte stenhårt 100% varje byte, varje match så är man fanimig inte förtjänt av att bära tröjan.
frippe-borås skrev:Hults bygge börjar visa sig. När respekten för Hv lagt sig så är vi sämre än Mora!
Hur i helvete kan man ha kvar karln.
Kokkonen va missnöjd över första perioden men 2:a och 3:e är fan det sämsta man skådat på länge.
Detta blir inget SHL mina damer och herrar.
Pinsamt !
eisbjern skrev:Ropas mycket på förstärkningar osv här inne, och jag håller med -laget är för tunnt som det ser ut nu. Men samtidigt: det ska gå att få ut enormt mycket mer av laget vi ställer på isen. Det funkar inte att åka runt och fisa på halvfart bara för att man möter Mora. Jobbar man inte stenhårt 100% varje byte, varje match så är man fanimig inte förtjänt av att bära tröjan.
Diabolics skrev:hur stor del av tiden skulle ni säga att pucken har kontakt med sargen när hv har spel i offensiv zon? 70% av all tid i zonen?
2D-hockey.

15:48 skrev:3 poäng ner till Björklöven nu. Var nyss 11. Västerås, Löven och Modo härnäst. Luktar lång, djup formsvacka…Värvningen av Thermell känns som en megaflopp just nu. 0 poäng, 4 gjorda mål på 3 matcher och ett PP som är vilset…

Jompii skrev:Sluta skrik Mrnorrland, jag får ont i öronen
15:48 skrev:3 poäng ner till Björklöven nu. Var nyss 11. Västerås, Löven och Modo härnäst. Luktar lång, djup formsvacka…Värvningen av Thermell känns som en megaflopp just nu. 0 poäng, 4 gjorda mål på 3 matcher och ett PP som är vilset…
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster