Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Guld skrev:Unnar Kokko ett mål eller två.
Han är ju där, men ändå inte.
lejacques skrev:Thörnberg bidrar alltså mer offensivt än vad vissa spelare gjort på en hel säsong. Ge honom livstidskontrakt.
lejacques skrev:Thörnberg bidrar alltså mer offensivt än vad vissa spelare gjort på en hel säsong. Ge honom livstidskontrakt.
Törnberg lånade in HV71 i två matcher!trisse skrev:lejacques skrev:Thörnberg bidrar alltså mer offensivt än vad vissa spelare gjort på en hel säsong. Ge honom livstidskontrakt.
Ska hålla mig ifrån att skriva något dumt om de som beslutade att släppa Thörnberg och välja glädjen (:lol:) att åter få se honom i världens finaste tröja igen.
Legogubbe skrev:
Törnberg lånade in HV71 i två matcher!
Diabolics skrev:lindbom i intervju-position.... snart... ny ölbärs!
Legogubbe skrev:Törnberg lånade in HV71 i två matcher!
trisse skrev:Legogubbe skrev:Törnberg lånade in HV71 i två matcher!
När Martin föddes sa han grattis till sin mamma!
Pawhlen skrev:Anar jag att vi ser tendenser till ett #ThörnaFacts tro? Likt #KaralahtiFacts som vi hade för några år sedan
Diabolics skrev:jag ser glädjen, jag tror vi tar hem detta med en stark andraperre. De har vattenskalle nu. kik-skalle.
Andersson711 skrev:Hällde precis upp en ölbärs här, räknar med att det bara krävs 2 till, sen blir jag riktigt otrevlig.
Robert.76 skrev:Mäktigt att se Thörna, man blir glad
lejacques skrev:Okej. Det här blir mitt enda Kokkonen-inlägg. Men det är så jäkla lätt att kritisera bra spelare. Men en dålig spelare. Då börjar man till slut hitta på grejer, i stil med att "han kämpar ju iaf". Jag ser inget mer kämpa i Kokkonen än någon annan spelare. Han är totalt överflödig. Dålig till och med.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster