Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
DocSeverinsen skrev:Tycker lite synd om Kokkonen... Han behöver verkligen ett, eller ett par mål. Det är en kille som kan tillföra massor men saknar självförtroendet att göra det just nu.
Guld skrev:lejacques skrev:Haha. Kokkonen höjer sig från ett plus på isen till fem plus i omklädningsrummet.
Fantastiskt!
PapaEmeritus skrev:På väg hem från HG och detta var den bästa matchen på bra länge. Inget bländande spel men man hade kontroll på ett helt annat sätt än tidigare.
Man gör det man ska och lite, lite till och vinner slutligen ganska bekvämt.
Hoppas Wennlund fick behålla alla tänder bara. Han fick ta emot ett par fina uppercuts.
lejacques skrev:Haha. Kokkonen höjer sig från ett plus på isen till fem plus i omklädningsrummet.
dekman skrev:lejacques skrev:Haha. Kokkonen höjer sig från ett plus på isen till fem plus i omklädningsrummet.
Det säger rätt mycket om årets upplaga. Laget före jaget osv. Här har vi en spelare som är (med rätta) ifrågasatt, som får alldeles för lite gjort på isen, begränsad med speltid men är gladast av alla efteråt. DET ska inte underskattas.
lejacques skrev:Haha. Kokkonen höjer sig från ett plus på isen till fem plus i omklädningsrummet.
Jompii skrev:lejacques skrev:Haha. Kokkonen höjer sig från ett plus på isen till fem plus i omklädningsrummet.
Undra hur mycket AIK-fostrade Karlström uppskattade Kokkonen's val av ramsa
Sir Ward skrev:Missat Kokkonens ramsa helt och hållet. Vill se innan jag yttrar mig.
Någon som kan länka videon?
Highlander skrev:Är heller inget fan av hatramsor, men det blev ju rätt grinigt mot slutet och Kokkonen fick ju suga en stund på några sura AIK-handskar. Det verkade vara rätt mycket trashtalk efter detta.Tror att det var lite mycket adrenalin och segerrusighet som spelade in hans val.
Robert.76 skrev:Highlander skrev:Är heller inget fan av hatramsor, men det blev ju rätt grinigt mot slutet och Kokkonen fick ju suga en stund på några sura AIK-handskar. Det verkade vara rätt mycket trashtalk efter detta.Tror att det var lite mycket adrenalin och segerrusighet som spelade in hans val.
Klart det var gringt, och det ska det vara. Men jag tycker Kokkonen har ett ansvar när han vet att tv-kameran är i omklädningsrummet. Att då gasta att vi hatar AIK tycker jag är trams.
Jompii skrev:lejacques skrev:Haha. Kokkonen höjer sig från ett plus på isen till fem plus i omklädningsrummet.
Undra hur mycket AIK-fostrade Karlström uppskattade Kokkonen's val av ramsa
DocSeverinsen skrev:Tycker lite synd om Kokkonen... Han behöver verkligen ett, eller ett par mål. Det är en kille som kan tillföra massor men saknar självförtroendet att göra det just nu.
Robert.76 skrev:Att höra Kokkonen dra igång hatramsan mot AIK är ju bara pinsamt, vi kan, och vi ska vara mycket bättre än så.
Weirdo skrev:Riktigt fint. Behöver inte vara så himla PK hela tiden.
BlackIce skrev:De sjöng och hade kul med glimten i ögat.
Give them some slack.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster