Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Robert.76 skrev:Är det ens utvisning?
Pawhlen skrev:Dagens match visar mycket saker som nämnts ovan, dels att vi inte kan stänga matcher och att backsidan är alldeles för svag.
Det måste ske förändringar på den, rejäla sådana om det ska bli SHL-spel nästa höst.
Det är alldeles för många matcher med bristande inställning och dåligt spel i följd nu för att jag ska känna mig övertygad om uppflyttning![]()
Farzan skrev:Pawhlen skrev:Dagens match visar mycket saker som nämnts ovan, dels att vi inte kan stänga matcher och att backsidan är alldeles för svag.
Det måste ske förändringar på den, rejäla sådana om det ska bli SHL-spel nästa höst.
Det är alldeles för många matcher med bristande inställning och dåligt spel i följd nu för att jag ska känna mig övertygad om uppflyttning![]()
Nu är ju tre backar redan borta innan matchen.
Farzan skrev:Pawhlen skrev:Dagens match visar mycket saker som nämnts ovan, dels att vi inte kan stänga matcher och att backsidan är alldeles för svag.
Nu är ju tre backar redan borta innan matchen.
PapaEmeritus skrev:Stäng matchjäveln nu då. Mörsa sa jag!
Diabolics skrev:På plats.
Guuuuuud va dåligt
Diabolics skrev:På plats.
Guuuuuud va dåligt
Robert.76 skrev:Vi har alltså stora problem att slå Troja, hemma i Garden...
Robert.76 skrev:Vi har alltså stora problem att slå Troja, hemma i Garden...
PapaEmeritus skrev:Så. Jävla. Lätt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst