Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Fylke74 skrev:Verkar vara en underbar person och säkerligen en perfekt spelare att ha i ett omklädningsrum.
Är jag den enda som känner lite oro i magen när han är inne på isen?
Henke67 skrev:Får han spela idag? Om det inte finns något beslut måste han väl få spela?
Henke67 skrev:Får han spela idag? Om det inte finns något beslut måste han väl få spela?
Guld skrev:Nån som hört hur det är med Bertov?
Tycker han har varit hyggligt stabil och en av få som inte viker undan. Han behövs, inte minst just nu..
Pg79an skrev:Bertov skadad eller petad?
Legogubbe skrev:Bertovs avstängning hävs och han är klar för Mora imorgon. Det talar väl för att felbedömningen är ett faktum och laget fick sota för domarnas inkompetens.
Visst, men det är väl därför han står i båset för att coacha laget om oväntade saker sker på isen. På två periodpauser och 50 minuters spel kvar av matchen borde han kunna väcka laget, kan jag tycka.Robert.76 skrev:Legogubbe skrev:Bertovs avstängning hävs och han är klar för Mora imorgon. Det talar väl för att felbedömningen är ett faktum och laget fick sota för domarnas inkompetens.
Klart det var en felbedömning, men det var inte där HV förlorade matchen. Samuelsson säger i dagens JP att han såg i första bytet vart det skulle ta vägen. Trots att de hade pratat länge innan matchen att vara noga och förberedda så gör man tvärtom, en riktigt platsmatch från målvakt till resten av laget.
Jean Valjean skrev:Jag måste faktiskt skriva att jag tycker Bertov har varit väldigt bra i slutspelet. Jag har tidigare varit väldigt kritisk mot honom men han ser väldigt stabil ut tycker jag och gör bra avvägningar defensivt. Ville bara säga det så nu har jag det sagt!
Kamy skrev:Hoppas han har gjort sin sista match i klubben, men antagligen lär han vara ordinarie imorgon.
Nick skrev:. Men att han ska få lämna pga detta är löjligt.
Kamy skrev:Nick skrev:. Men att han ska få lämna pga detta är löjligt.
Du tror jag skrev att han ska få lämna enbart pga kvällens incident? Han är klappkass för det mesta. Dålig defensiv, ingen offensiv uppsida, kan sällan slå en korrekt passning samt satt lagen i skiten alldeles för ofta.
Regnet skrev:Inte första gången Glad ställer till det med dåliga närkamper. Visst han vill spela tufft men gör det med kroppen och inte med klubban och utsträckta armar.
Nu förlorar vi en match på grund av det.
Förresten är det en extremt respektlös tackling och han förtjänar att stängas av.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst