Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Lakun skrev:Hv har ingenting... Det som gör skillnaden är att hv har högre individuell skicklighet...
löständerna skrev:Lite oft, men när ansluter Herr Ullström till gänget? Är han i träning ens? Kommer han ens att komma till spel under denna säsongen? Många frågor
shitkicker skrev:Faktum är att oavsett vad Troja-supportr… jag menar kommentatorerna säger, så dominerar HV och Troja har noll. Det hade kunnat vara minst 4 till för HV om man satt sina chanser. Troja har haft två chanser och gjort mål på den ena. Pajasnivå på sur-Harald.
Guld skrev:Kul, men vad händer i Troja?
De bara dog.

Guld skrev:Kul, men vad händer i Troja?
De bara dog.
shitkicker skrev:Var är utvisningen? Trojaspelaren, stinn på mjölksyra efter att bara försökt överleva i 10min, ramlar omkull och HV får en utvisning på sig…..? Domarnivån. Pajasnivå. Skrämmande värdelöst.
shitkicker skrev:Var är utvisningen? Trojaspelaren, stinn på mjölksyra efter att bara försökt överleva i 10min, ramlar omkull och HV får en utvisning på sig…..? Domarnivån. Pajasnivå. Skrämmande värdelöst.
Guld skrev:Kvällens frågesport:
Har Harald L NÅGOT positiv att säga om HV?
Guld skrev:shitkicker skrev:Var är utvisningen? Trojaspelaren, stinn på mjölksyra efter att bara försökt överleva i 10min, ramlar omkull och HV får en utvisning på sig…..? Domarnivån. Pajasnivå. Skrämmande värdelöst.
Du känns het idag shitkicker!
Domarnivån är ju så sjukt dålig, nästan allt verkar tillåtet ikväll.
Men inte mig emot, så länge det är konsekvent.
Sir Ward skrev:Guld skrev:Kvällens frågesport:
Har Harald L NÅGOT positiv att säga om HV?

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst