Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Junior skrev:Just boxplay är det William Rahm som arbetar mycket med, eller har gjort tidigare. Och vårat boxplay var faktiskt ganska bra förra säsongen också, 5e bäst. S&S har säkert fingrar med i det hela också, men Rahm ska nog ha mest cred just för detta.
Robert.76 skrev:Junior skrev:Just boxplay är det William Rahm som arbetar mycket med, eller har gjort tidigare. Och vårat boxplay var faktiskt ganska bra förra säsongen också, 5e bäst. S&S har säkert fingrar med i det hela också, men Rahm ska nog ha mest cred just för detta.
Enligt Harald L så är det Stillman som sköter BP.

Windom Earle skrev:...och vi får se fram emot slutspelet.
Highlander skrev:Ja, resultaten sett till poäng är bättre än jag hade vågat hoppas på inför seriestarten. Finns fortfarande mycket att fila på, men onekligen verkar de ha fått ihop det bra på förhållandevis kort tid. Jag gillar också att man inte är "nöjd" trots vinst utan pekar på saker som kan bli bättre.Windom Earle skrev:...och vi får se fram emot slutspelet.
Här har jag dock invändningar. Jag ser inte fram emot ett eventuellt slutspel. Kommer vara ren och skär ångest...

Jacob96 skrev:Denhär baksidan kommer inte spela oss tillbaka till SHL.
Saknar en eller två backgeneraler .
Är Hult blind? Dum fråga. Givet svar efter hans 7 år .
Jacob96 skrev:Denhär baksidan kommer inte spela oss tillbaka till SHL.
mrnorrland skrev:Är rätt säker på man kommer värva iallafall 1 till back innan slutfasen om man har chans till toppplacering och avancemang

Diabolics skrev:Jacob96 skrev:Denhär baksidan kommer inte spela oss tillbaka till SHL.
Nu är det låg nivå på diskussionen. Skärpning och se detta som en varning.
På samma sätt som Hult inte på något sätt enbart kan ges cred till de bra grejorna med laget så kan han heller inte enbart lastas för det som du uppfattar som dåligt.
Om det är så att det behövs förstärkning på backsidan, något som vår coach-duo är mer än kapabla att lista ut själva, helt utan Hult, så kommer säkerligen Hult få i uppdrag att rada upp ett gäng, av coacherna, utpekade backtyper.
Så. Skärpning och använd hjärnan innan det skall rapas upp en massa halvgenomtuggade känsloyttringar.
magnus b skrev:Ska HV ha chans på något riktigt bra på backsidan som inte är en total chansning måste det nog ske snart. Spelare från typ Liiga som kan släppas senare kommer gå till SHL om de är bra. I nuläget så sitter de flesta med ganska fulla trupper och det finns mycket bra på marknaden. Kan HV få andra sorteringen på det som finns nu är det likvärdigt med det som kommer i januari. Det är nu Hult måste hugga. I ett senare skede kommer det finnas mindre på marknaden och konkurrensen om det som finns då är för stor för ett HA lag.
Farzan skrev:Man kanske inväntar Niklas Hjalmarsson?
Henke67 skrev:Farzan skrev:Man kanske inväntar Niklas Hjalmarsson?
Har han flyttat tillbaks till Jkpg än? Det är klart att han inte skulle behöva många veckors träning för att bli dominant i HA om suget plötsligt infinner sig.
RJ--92 skrev:https://www.sodertaljesk.se/artikel/pyrtakxsx-41461/brett-pollock-lamnar-ssk
Kan väl omöjligt vara HV som gått in och värvat honom? Menar att han kan uppenbarligen snitta nästan 1 poäng i bottenlag. Annars överlag spelare som jag har dålig koll på måste jag villigt erkänna. Admin/mod får flytta om jag satt detta fel, satte inte den i drömmar pga de inte är någon André nivå eller erkänd klasspelare.
RJ--92 skrev:https://www.sodertaljesk.se/artikel/pyrtakxsx-41461/brett-pollock-lamnar-ssk
Kan väl omöjligt vara HV som gått in och värvat honom? Menar att han kan uppenbarligen snitta nästan 1 poäng i bottenlag. Annars överlag spelare som jag har dålig koll på måste jag villigt erkänna. Admin/mod får flytta om jag satt detta fel, satte inte den i drömmar pga de inte är någon André nivå eller erkänd klasspelare.
Herkie82 skrev:RJ--92 skrev:https://www.sodertaljesk.se/artikel/pyrtakxsx-41461/brett-pollock-lamnar-ssk
Nej han har gått till Wild Wings i DEL.
RJ--92 skrev:Herkie82 skrev:RJ--92 skrev:https://www.sodertaljesk.se/artikel/pyrtakxsx-41461/brett-pollock-lamnar-ssk
Nej han har gått till Wild Wings i DEL.
Såg detta nästan direkt efter jag gjort mitt härVa de inte dit Thuresson gick?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster