Ännu en bortamatch för HV och match mot Vita Hästen
i Norrköping. Hoppas segertåget fortsätter och HV tar 3
nya poäng.
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Bluey skrev:Vita hästen är utan tvekan ett bra och klassiskt namn! Gillar också att deras hall heter Himmelstalundshallen och inte nåt fånigt företagsnamn.
Pawhlen skrev:Tommy Samuelsson inför matchen
Wennlund och Törngren borta pga skada, Huhtala ansluter och spelar på fredag.
Nu kanske ni förstår att det är bra med en bred trupp, 11 forwards tillgängliga nu
Henke67 skrev:Den här matchen skall vi ta. Jag är inte orolig.
Jag är däremot orolig för matcherna mot Modo och Södertälje.
Där finns risken att spelarna mentalt redan börjat fundera på resp nestkommande match som är mot förväntade slutspelslag.
Och den bristen på fokus är nog HV's största motståndare i år...
justus3 skrev:Henke67 skrev:Den här matchen skall vi ta. Jag är inte orolig.
Jag är däremot orolig för matcherna mot Modo och Södertälje.
Där finns risken att spelarna mentalt redan börjat fundera på resp nestkommande match som är mot förväntade slutspelslag.
Och den bristen på fokus är nog HV's största motståndare i år...
Den här match blir ett riktigt test på hur man hanterar den.
De blir första gången man möter ett lag på den förmodade "nedre halvan" och där man ska vinna 19 gånger av 20.
Quila skrev:Sitter och funderar på hur otroligt gamla Ward:en och Diabolics är![]()
Guld skrev:Quila skrev:Sitter och funderar på hur otroligt gamla Ward:en och Diabolics är![]()
Hehe.. jag har också funderat.. tänker tidigt 60-tal och att de minns första månlandningen..![]()
Ikväll tror också jag vi kan börja skilja agnarna från vetet lite.
Vem har fokus och viljan? Vem faller ur?
Spännande!
Lakun skrev:Vi är inne i omgång 4 och vi kan inte ställa upp med fullt lag.... Jävla skit. Hela fjärde kedjan är utplånad. Nån som vet status på de skadade?

Lakun skrev:Nybeck med galler??
mrbeach skrev:Någon mer som har problem med streaming??
Robert.76 skrev:Gillar inte matchbilden...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster