Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
Diabolics skrev:plågar mig själv med att kolla ssk-löven... jösses. korp-match.
Highlander skrev:Aftonbladet:
"–Härlig känsla och det var en tuff match. Det är galet och fansen sjunger så jag får gåshud, sa målskytten Tyler Vesel till CMore."
Hur många släpptes in i HG? Fick Vesel gåshud idag så vågar jag inte tänka på hur han kommer reagera vid fullsatt...
15:48 skrev:Vesel är riktigt bra. Kan vara den viktigaste värvningen. Sättet han läser isen och levererar puck är grymt. Hoppas vi går upp. Vill se honom i HV-tröjan i SHL.
FirstSwitch skrev:Hoppas det släpper lite mer för laget nästa match, tyckte det såg lite för krampaktigt ut för rätt många spelare.
Vill se Norbe istället för Ytterell och hoppas oxå Zion får chansen i pp snart, hsm är betydligt bättre passningspelare än Kokkonen och Törngren som körde pp denna matchen.
Battery skrev:Nån som vet om det finns highlights från matchen?
magnus b skrev:HV var väldigt långt ifrån sin topp idag. Men väldigt skönt att veta att man kan vinna över ett mittenlag som verkligen gör en bra borta match genom att spela bra hockey i 10-15 minuter. Men när man t ex möter Löven, BIK och Västerås borta så kommer det inte räcka med 10-15 minuter.
Det är givet att man inte kan spela i det höga tempot HV gjorde i slutet av andra perioden i en hel match. Men de delar av matchen man inte växlar upp får inte bli så dåliga som de var igår. Toppnivån finns där, men de dåliga delarna av matchen måste bli bättre. Kan man spela 0-0 i de dåliga perioderna då forechecken och passningsspelet inte funkar, då är det inget lag som slår HV om de inte har överjävligt special teams eller en målvakt som tar allt.
Man blir nästan lite ledsen över att se att det verkar finnas folk på forumet som gläds åt när HV misslyckas och försöker hitta negativa saker överallt. Bara för att de ska kunna säga "vad var det jag sa". HV har ett bra lag i år, S&S verkar dessutom ha fått ihop gruppen på ett fint sätt. Detta kommer att gå bra.
mrnorrland skrev:Highlander skrev:Aftonbladet:
"–Härlig känsla och det var en tuff match. Det är galet och fansen sjunger så jag får gåshud, sa målskytten Tyler Vesel till CMore."
Hur många släpptes in i HG? Fick Vesel gåshud idag så vågar jag inte tänka på hur han kommer reagera vid fullsatt...
får ju hoppas de blir mer än de lite dryga 2800 sålda biljetter hittils....
Crille skrev:Pg79an skrev:Crille skrev:Bertov gör en kanonmatch.
2 bra byten gör ingen match
Du igen… trollade ordentligt vid senaste träningsmatchen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster