Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
MarcusClaesson skrev:Stort tack till Nightwalker för arbetet med rättningen av den här mycket trevliga tävlingen!
Nästa år, när HV lär vara ett absolut topplag, kommer det att bli fler spikar och poäng för min del eftersom jag alltid tippar en HV-seger.
Vi hörs till hösten.
Marcus
NightWalker skrev:Angående nästa säsong: då jag inte lär ha mycket fritid (väntar första tillökningen i familjen lagom när nästa säsong börjar), så lämnar jag över stafettpinnen att ha hand om HV-tippet till vilket frivillig person som helst som känner för det.
Sir Ward skrev:
Instämmer. Du Nightwalker tog över kaptensbindeln, körde vidare och jag lyfter på hatten med prestationen.
Har lite nya idéer inför nästa säsong. Vill ha in priser igen och denna gång närmare kontakt med lirarna i Hv71.
Samarbete? Mer än gärna...MF Robert.76 hoppade ju av och tippade inte ens. Säkert en hemlig Träskodansare
Stort tack Nightwalker
Macce skrev:Sir Ward skrev:
Instämmer. Du Nightwalker tog över kaptensbindeln, körde vidare och jag lyfter på hatten med prestationen.
Har lite nya idéer inför nästa säsong. Vill ha in priser igen och denna gång närmare kontakt med lirarna i Hv71.
Samarbete? Mer än gärna...MF Robert.76 hoppade ju av och tippade inte ens. Säkert en hemlig Träskodansare
Stort tack Nightwalker
Kanske Sir Ward ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster