HV71 möter LHC på hemmaplan på torsdagskvällen.
Det är HVs andra match på försäsongen och ska det bli
en seger mot forna SHL rivalen LHC?
FORZA HÅÅVEEBLÅÅ!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

lillskogen skrev:Går det att se denna matchen online?
Cmore verkar inte sända och inte heller JP/Expressen mig veterligen
Kamy skrev:lillskogen skrev:Går det att se denna matchen online?
Cmore verkar inte sända och inte heller JP/Expressen mig veterligen
Sportbladet sänder denna och mot Örebro. Men man måste vara Plus-medlem
mrnorrland skrev:Är ju bara o försöka hålla ner siffrorna så gott de går. Allt under 3 måls diff i förlust får ses som positivt
mrnorrland skrev:Är ju bara o försöka hålla ner siffrorna så gott de går. Allt under 3 måls diff i förlust får ses som positivt
Jompii skrev:Man pratar mycket om att HV71 ser väldigt bra ut på pappret men jämför man med SHL-lagen, tänker främst nu på Linköping och Örebro, så går det inte riktigt att jämföra spetsen.
Visst det är en träningsmatch så att dra några större slutsatser kring matcher är nog fel men jag tror inte vi ska förvänta oss att man kommer dominera mot LHC likt vi stundtals gjorde mot Västerås. Hoppas dock på en gedigen insats och gärna att Forsberg får sätta en eller två kassar, gärna Taylor också. Då är jag mer än nöjd
Avery skrev:Är det bara för mig det laggar och bryts hela tiden? Expressens/JPs sändning gick fantastiskt bra men denna går ju inte titta på utan irritation.
lejacques skrev:Svårt att säga nåt efter första. Men tycker Filip i mål ger ett stabilt intryck. Gillar.
Annars. Kokkonen sa i en intervju med JP att de spelar helt annorlunda jämfört med förra året. Skulle någon kunnig som ser kunna förklara vad HV i allsvenskan gör annorlunda jämfört med fjolårets fiaskogäng?
Ang. Sändningen. Funkar utmärkt för mig.
Diabolics skrev:jag fattar inte riktigt varför vår ledning väljer att spela mot lhc som träningsmatch.
Jag skäms, jag skäms som en hund för att vi är i HA. Jag skäms så jag inte vet vart jag skall ta vägen när jag möter de få (vääääldigt få) personer jag känner som håller på lhc inför det faktum att vi är sämre än dem, att vi spelar i en serie lägre än dem. Det är så in i helvete jävla pinsamt att jag i de svagare ögonblicken funderar på att skita i detta helt och hållet. Många känner en revanschlusta och sladdar omkring på sociala medier med töntiga slogans som "återtåg" och annat pinsamt. Jag skäms.
Diabolics skrev:jag fattar inte riktigt varför vår ledning väljer att spela mot lhc som träningsmatch.
Jag skäms, jag skäms som en hund för att vi är i HA. Jag skäms så jag inte vet vart jag skall ta vägen när jag möter de få (vääääldigt få) personer jag känner som håller på lhc inför det faktum att vi är sämre än dem, att vi spelar i en serie lägre än dem. Det är så in i helvete jävla pinsamt att jag i de svagare ögonblicken funderar på att skita i detta helt och hållet. Många känner en revanschlusta och sladdar omkring på sociala medier med töntiga slogans som "återtåg" och annat pinsamt. Jag skäms.

Diabolics skrev:inte för att våra tröjor är snygga, men helvete vad bajsfula lhc-tröjorna är. Jag skall väl tillägga att oavsett hur mkt jag skäms som hv-supporter just nu så är det inget mot den astronomiska nivå av second hand embarrasment jag har å alla lhc-fans vägnar....

Pawhlen skrev:Seriöst, höj nivån på era inlägg, jag förstår frustrationen att vi är där vi är och det måste vi acceptera (hur jobbigt det än är)
Vi kan spy galla på dem som satt oss i denna sits hur mycket som helst, det kommer inte förändra något.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster