Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Lakun skrev:Hej!
Visar cmore alla hvs matcher i allsvenskan? Vilket abonnemang satsar ni på? Discovery plus ligger ju bra mycket lägre än cmore:, men osäker på om alla matcher visas.
/micke
RJ--92 skrev:Lakun skrev:Hej!
Visar cmore alla hvs matcher i allsvenskan? Vilket abonnemang satsar ni på? Discovery plus ligger ju bra mycket lägre än cmore:, men osäker på om alla matcher visas.
/micke
Haft samma tanke men vill minnas de har speciellt utvalda bara men kan ha fel dock...
Klabbe skrev:Ja CMore sänder allt. Skillnaden är väl att alla matcher inte sänds linjärt. Blir alltså att sitta med Ipaden vissa matcher.
spaawn skrev:Klabbe skrev:Ja CMore sänder allt. Skillnaden är väl att alla matcher inte sänds linjärt. Blir alltså att sitta med Ipaden vissa matcher.
Antar att man kan få allt i cmore-appen som väl finns till både android tv och samsungs variant?
Klabbe skrev:spaawn skrev:Klabbe skrev:Ja CMore sänder allt. Skillnaden är väl att alla matcher inte sänds linjärt. Blir alltså att sitta med Ipaden vissa matcher.
Antar att man kan få allt i cmore-appen som väl finns till både android tv och samsungs variant?
Vet inte riktigt. Kör apple-tv och där finns inte Cmore appen tyvärr.
Sir Ward skrev:Själv delar jag med HVärnamo, vilket är fullt lagligt och pröjsar 150:-/mån.
Innan dess pröjsade jag 850:-/mån, tallrik - kortsidan - kåken
Macce skrev:Sir Ward skrev:Själv delar jag med HVärnamo, vilket är fullt lagligt och pröjsar 150:-/mån.
Skön du är Warden....men gubben är 51!!Grattis för f-n![]()
![]()
Klabbe skrev:Nick: Då har du nog en nyare version av Apple-tv, för på min finns inte appen.
Sir Ward skrev:Själv delar jag med HVärnamo, vilket är fullt lagligt och pröjsar 150:-/mån.
Guld skrev:Sir Ward skrev:Själv delar jag med HVärnamo, vilket är fullt lagligt och pröjsar 150:-/mån.
Är det verkligen ok att dela abonnemang så?
Gäller det även Allente?
Weirdo skrev:Guld skrev:Sir Ward skrev:Själv delar jag med HVärnamo, vilket är fullt lagligt och pröjsar 150:-/mån.
Gäller det även Allente?
Borde vara ok, ser inte varför det inte skulle vara. Kan vara på att dela abonnemang till hösten om någon skulle vilja.
Guld skrev:Sir Ward skrev:Själv delar jag med HVärnamo, vilket är fullt lagligt och pröjsar 150:-/mån.
Gäller det även Allente?
Guld skrev:Är det verkligen ok att dela abonnemang så?
Gäller det även Allente?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster