Vi har fått en deal på halva priset på upp till 6 säsongskort på röd sektion (2500kr/plats) för oss på forumet. Detta i ett försök att sprida glädje bland fansen och skapa möjligheter till att lära känna varandra och fostra en bra stämning och miljö.
Tanken är att de av oss som inte kan närvara på så många matcher, köper rabatterade biljetter med kravet att de delas ut, på rättvist sätt, till övriga forummedlemmar de matcher de inte kan nyttjas. Platserna skall i största möjliga mån användas vid varje tillfälle.
Idén har faktiskt kommit från flera håll här på forumet. Andersson711 delgav denna tanke redan när degraderingen vara ett faktum och han bor 40000000000km från Husqvarna Garden. Guld meddelade att han gärna delar med sig av sin biljett på ståplats.
Detta gjorde att jag kontaktade HV som gillade idén och gav oss ett erbjudande.
Nu vill jag veta vilka av er som är sugna på att vara med på detta tåg. Både genom att bidra till att köpa ett årskort, och att nyttja det när det väl finns att låna. Grunden för detta är inte att man skall köpa ett rabatterat årskort och sedan nyttja det 95% av matcherna. Vet ni med er att ni kommer kunna gå på mer än säg 50% av matcherna, då är det bättre att någon annan (om de finns) nyttjar denna deal. Skriv lite hur ni tänker kring hur ofta ni vill gå på match, både om man köper ett kort i denna deal eller om man lånar ett kort.
Jag kommer fylla på listorna under när ni meddelar intresse:
Jag kan tänka mig köpa ett/flera säsongskort:
Diabolics (kan tänka mig köpa två kort, ty barn, kommer kunna se en match varannan vecka som bäst)
RiWi (
Andersson711
Guld (givet att han kan cancellera sin ståplats och istället köpa denna)
Erdball (1+1 70/20%)
Kamy (om det blir platser långt upp)
Jag kan tänka mig låna ett/flera säsongskort:
NutarviGuld
Kamy (om det blir platser långt ner)