Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
lejacques skrev:Han har ju onekligen erfarenhet av allsvenskan.
Succé 16/17 då han coachade Karlskoga till kvalspel mot Rögle. Fiasko året efter då de slutade 12:a.
Intressant namn för den här nivån. Men. Jag tycker fortsatt en erfaren rutinerad tränare skulle vara mer spännande. Typ Tommy Samuelsson.
CaptainF8 skrev:Tobias Thermell lämnar Växjö, ny HC i HV?
Robert.76 skrev:Poppe och Samuelsson, hade inte det funkat?
karl120 skrev:Andreas Andersson gör det ju fint i Lakers. Han är mer än välkommen att bli mv-coach
CROHB skrev:Nu tror jag inte vi behöver vänta så länge förrän ny huvudtränare presenteras.
Senast onsdag vad jag förstår.
Blir bra med lite positiva nyheter efter allt negativt.
CaptainF8 skrev:CROHB skrev:Nu tror jag inte vi behöver vänta så länge förrän ny huvudtränare presenteras.
Inget namn?
Nick skrev:CaptainF8 skrev:CROHB skrev:Nu tror jag inte vi behöver vänta så länge förrän ny huvudtränare presenteras.
Inget namn?
Stillman
Har du hört det någonstans eller "höftar" du bara ? Stillman som HC/ass sportchef vore ju en STOR positiv nyhet i all bedrövelse.
shitkicker skrev:Dessa fortsätter iaf inte, vilket är bra! (Lundh, Nyman, Holmström)
https://www.hv71.se/article/f7x8ako05-3 ... amnar-hv71
Precis, speciellt med tanke på budgeten.Andersson711 skrev:Men är det bra att Nyman lämnar verkligen? Känns ju som att han inte ens fått chansen.
Nu kan det ju så klart vara så att han lämnar självmant. Annars känns det ju rimligt att Holmström och Lillis försvinner, det är inget konstigt.
Mycket märkligt att William Rahm ev får stanna. Han borde vara en av de som går med tanke på hur utvecklingen sett ut på våra målisar under hans ledning.
Andersson711 skrev:Men är det bra att Nyman lämnar verkligen? Känns ju som att han inte ens fått chansen.
Nu kan det ju så klart vara så att han lämnar självmant. Annars känns det ju rimligt att Holmström och Lillis försvinner, det är inget konstigt.
Mycket märkligt att William Rahm ev får stanna. Han borde vara en av de som går med tanke på hur utvecklingen sett ut på våra målisar under hans ledning.
Legogubbe skrev:Inte för att vara sån men hur många tränare har fått sparken under Hults misslyckade år?
Pg79an skrev:shitkicker skrev:Dessa fortsätter iaf inte, vilket är bra! (Lundh, Nyman, Holmström)
Bara William och Pastorn också som bör lämna då
CROHB skrev:Pg79an skrev:shitkicker skrev:Dessa fortsätter iaf inte, vilket är bra! (Lundh, Nyman, Holmström)
Bara William och Pastorn också som bör lämna då
Pastorn tror jag inte vi behöver oroa oss för ska bli kvar. Han har gjort sitt med råge.
HV-supportern skrev:Vad är det egentligen som är så speciellt med William Rahm? Samtliga tränare får lämna men Rahm blir inte ens ifrågasatt. Vad är det han har åstadkommit som är så fantastiskt? Jag har sett tillräckligt med mediokert målvaktsspel de senaste 10 åren (Söderström undantagen). In med någon annan på hans post.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster