mrbeach skrev:HUR I HELVETE KUNDE DET BLI MÅL
Fattar noll. Uppifrån är ju buren solklart ur sitt läge. Men det är symtomatiskt. Hela jävla säsongen har ju varit sån här. Allt som kan gå emot går emot!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
mrbeach skrev:HUR I HELVETE KUNDE DET BLI MÅL

scopulus skrev:hv-mannen skrev:målet är flyttat oklart? eller kör vi NHL regler?
Tror inte att det är just att målet flyttas som är problemet. Pucken hade gått in även om målet stått kvar

Ripper RBK skrev:Lite orättvist, speciellt med tanke på den där crosscheckingen som domarna inte blåste. Dock lär den där Brynäs spelaren bli avstängd..
It ain’t over until the fat lady sings!
Jacob96 skrev:Jag tycker det är för jävligt och ett rent hån att en kille som Kokkonenen är med i laguppställningen .
Så jävla värdelös spelare. Samma med Bertov.
Nej Donnovan och Kinnvall borta det funkar inte.
Diabolics skrev:Jacob96 skrev:Jag tycker det är för jävligt och ett rent hån att en kille som Kokkonenen är med i laguppställningen .
Kokonen gjorde en bra match idag.
Diabolics skrev:Jacob96 skrev:Jag tycker det är för jävligt och ett rent hån att en kille som Kokkonenen är med i laguppställningen .
Jacob96 skrev:Diabolics skrev:Jacob96 skrev:Jag tycker det är för jävligt och ett rent hån att en kille som Kokkonenen är med i laguppställningen .
Vad i helvete uträttade han på isen menar du ?
Diabolics skrev:Jag föreslår att du tittar på reprisen om du inte lyckades se vad han gjorde denna match.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster