Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Nick skrev:Man kan ju undra va fan dom ser i dom där jävla speglarna!!!

matsqq skrev:Allvarligt talat så är detta misstänkt uselt, tänker spelarna helt enkelt droppa HV i skiten ? är detta nån form av markering ?
Man börjar faktiskt undra !
Sir Ward skrev:Oskarhamn-Hv71 7-0, sug på den och kom ihåg denna match.
Helt jäkla obegripligt.
Fy fan!
Macce skrev:Förresten... Twilight Zone är en bra serie...
känns som man är med där nu....![]()
Snälla väck mig från denna mardröm..
Robert.76 skrev:Macce skrev:Förresten... Twilight Zone är en bra serie...
känns som man är med där nu....![]()
Snälla väck mig från denna mardröm..
Även Hem till gården Kvinnofängelset och Finska för nybörjare är bra program, om man jämför med HVs spel
Kenobi skrev:Djävulsk plan ändå av HV att invagga kvalmotståndare i falsk säkerhet. Och sen hugga till som underdog verkligen djävulskt smart.
Fegon_ skrev:Axel Holmström talar. Mer respektabelt än när någon annan i föreningen har uttalat sig överhuvudtaget.
Jag ser att i ett läge då vi ser på Fröberg, Holmström... Att dom ser obrydd ut. Så, kliver dom in i omklädningsrummet. Nu drog jag in Fröberg av min egna personliga tro och analys av honom, och verkligen skäller ut laget. Spelare som man inte kan begära allt ifrån, men som ändå sliter och spelar bra. Tror att Holmström och Fröberg är svettigast av alla efter en match.
Baserat på, rent av, hur jag själv är som hockeyspelare. Jag är inte Bäst. Jag är en roll och försöker göra min roll bäst i laget och bäst i serien. Jag försöker vara bäst varje träning och varje match. Det jag inte är bra på försöker jag vara okej på, det jag är bra på... Försöker jag vara bäst på.
Det föder en respekt i en grupp. Och jag skulle påstå att jag, och förmodligen Forsberg, har en röst som alla lyssnar till. När man får nog och skäller, så ska alla lyssna och skämmas. Det får en effekt. Kan mycket väl se HV71 vinna två raka nu.
Av invärtes påverkan.
BlackIce skrev:Det har varit mycket snack om att se sig själv i spegeln. Åtminstone Lillis, Önerud och Bergström har alla nämnt det den senaste tiden.
Jag får bilden av att de går fram till spegeln och säger
"Spegel spegel på väggen där, säg vem som vackrast i landet är."
För speglarna tycks ju inte hjälpa ett dugg.
Quila skrev:matsqq skrev:Allvarligt talat så är detta misstänkt uselt, tänker spelarna helt enkelt droppa HV i skiten ? är detta nån form av markering ?
Man börjar faktiskt undra !
Håller med dig... Det är något som inte stämmer..
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst