Nu finns inget annat är att vi måste få in minst en back till
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
¨Robert.76 skrev:6-8 veckor på Kinnvall efter undersökning, det är ju röva
DocSeverinsen skrev:Kinnvall verkar vara på is nu. På torsdag är det 6 veckor sedan han åkte på skadan. Hoppas han snart kan vara tillbaka i matchtruppen, för han behövs.
lejacques skrev:Tillbaka imorn enligt JP:s livechatt. Så troligen spelar han mot IKO.
lejacques skrev:Tillbaka imorn enligt JP:s livechatt. Så troligen spelar han mot IKO.
DocSeverinsen skrev:Då är vi ganska nära att vara ordinarie = inget att skylla på.
Diabolics skrev:DocSeverinsen skrev:Då är vi ganska nära att vara ordinarie = inget att skylla på.
ordinarie är inte gott nog... verkar det som....
Fylke74 skrev:Möjligt jag är den enda här som anser att tacklingen är idiotisk och bör rendera i avstängning.
Finns ingen anledning att utföra den. Men men, får vi bara tillbaka några av våra skadade backar hoppas jag att platsen fylls med bravur.
Robert.76 skrev:Fylke74 skrev:Möjligt jag är den enda här som anser att tacklingen är idiotisk och bör rendera i avstängning.
Finns ingen anledning att utföra den. Men men, får vi bara tillbaka några av våra skadade backar hoppas jag att platsen fylls med bravur.
Håller helt med dig.
Robert.76 skrev:Enligt JP är varken Donovan eller Kinnvall aktuella för spel nästa vecka, inte heller Wennlund som fick en tackling i huvudet. I Wennlunds fall kan det nog dröja längre innan han är tillbaka.
Utan Donovan och Kinnvall så blir det inte lätt att vinna mot Brunsåsen....
Robert.76 skrev:Enligt JP är varken Donovan eller Kinnvall aktuella för spel nästa vecka, inte heller Wennlund som fick en tackling i huvudet. I Wennlunds fall kan det nog dröja längre innan han är tillbaka.
Jacob96 skrev:Robert.76 skrev:Enligt JP är varken Donovan eller Kinnvall aktuella för spel nästa vecka, inte heller Wennlund som fick en tackling i huvudet. I Wennlunds fall kan det nog dröja längre innan han är tillbaka.
Vad står det mer? När kan dom vara tillbaka ?
mrnorrland skrev:Kanske skulle a vilat Kinnval och inte spelat honom de matcherna, men lätt o vara efterklok....
HV71 skrev:Inte redo för spel riktigt än, men Matt och Johannes tillbaka på Husqvarna Gardens is igen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster