Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
DocSeverinsen skrev:frippe-borås skrev:DocSeverinsen skrev:Det som är lite trist på forumet nu är att det är så många som inte ens ser glaset som halvtomt, utan som helt tomt och krossat. Ja, vi gör vår sämsta säsong på många år. Vi som HV-fans har blivit bortskämda med fina prestationer överlag under många år, vi är helt enkelt inte vana med motgångar av det här slaget.Det är kanske inte konstigt att tonläget här är som det är.
Men faktum kvarstår, vi har tio matcher kvar att spela och Vi kan spela hockey när vi får spelet att stämma. Så att säga att chansen inte finns är uppenbart felaktigt. Förvisso minskar chansen till play-in för varje tappad poäng, och för min del är det en ren bonus om vi skulle klara det. Vi har stor chans att klara ingenmanslag, lika stor som de andra lagen runt omkring oss i tabellen. OCh skulle det ändå gå åt skogen så har vi en livlina på slutet med kval mot ett annat lika dåligt lag(Gud förbjude).
Vi har sett glaset halvtomt sen oktober. Men ju längre tiden går så försvinner vattnet mer och mer. Vi alla sätter hoppet till det men är också samtidigt realister på hur jävla illa det ser ut. Vi ligger sist!!!!
I så fall finns det i alla fall två lag till som ligger mer sist. I alla fall som jag läser tabellen
Tropåt skrev:Vi ligger 12a.. INTE sist... Ditt glas kanske är tomt och krossat eftersom du verkar se i syne
Tropåt skrev:Nej! Nu är det bara att blicka uppåt.
Vi är inte sämre än något annat lag i denna ligan.
Kolla bara frulunda nu, hur bra är dom liksom.. Jag och svärfar har krig dag in och dag ut rent verbalt. Men vad hjälper det.. Spelar dom bättre för att vi gnäller?
Tropåt skrev:Vi ligger 12a.. INTE sist... Ditt glas kanske är tomt och krossat eftersom du verkar se i syne
Tropåt skrev:Ny match på lördag! Ny chans på 3 poäng!!
Eller vad säger ni, positiva forums klubben?
Eller ska vi slänga in handduken redan nu?
Vill se lite bättre stämning på lördag!! Kom igen nu allesammans!!!
freddie skrev:Tropåt skrev:Vi ligger 12a.. INTE sist... Ditt glas kanske är tomt och krossat eftersom du verkar se i syne
Haha bästa punchen här inne någonsin
freddie skrev:Tropåt skrev:Ny match på lördag! Ny chans på 3 poäng!!
Klart vi löser det här. Drakar lyfter i motvind osv
Tar vi oss till slutspel så är det ingen som vill möta oss.
Tar vi oss förbi åttondelen så är det ingen som vill möta oss.
Hade inte förra säsongen ställts in hade det blivit guld.
Det är ju det positiva snacket som gått här inne senaste åren så vi kör på den linjen tycker jag
freddie skrev:Tropåt skrev:Ny match på lördag! Ny chans på 3 poäng!!
Klart vi löser det här. Drakar lyfter i motvind osv
Tar vi oss till slutspel så är det ingen som vill möta oss.
Tar vi oss förbi åttondelen så är det ingen som vill möta oss.
Hade inte förra säsongen ställts in hade det blivit guld.
Det är ju det positiva snacket som gått här inne senaste åren så vi kör på den linjen tycker jag
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 9 gäster