Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics
Tropåt skrev:Micron är klar för Leksand, dom måste väl ha nått att baka sina knäckebröd i....
frippe-borås skrev:Hade mer än gärna sett att Hult satsade på att få tillbaka Linus Söderström.
Men antar att Ässät inte vill släppa honom.
SEMPER FIDELIS skrev:Bekräftelse i expressen att hv var med i racet på Mirco Müller, synd, riktigt synd. Men antar att spela slutspelet avgjorde.
SEMPER FIDELIS skrev:Bekräftelse i expressen att hv var med i racet på Mirco Müller, synd, riktigt synd. Men antar att spela slutspelet avgjorde.
Quila skrev:Senaste jag hört är att HV är i förhandlingar med Casey Wellman. Hur ser hans kontraktssituation ut för er som har koll?
Nutarviguld skrev:Quila skrev:Senaste jag hört är att HV är i förhandlingar med Casey Wellman. Hur ser hans kontraktssituation ut för er som har koll?
Hört något nytt om detta ? Wellman är inte klar för någon annan klubb ännu. Vore ju riktigt gött
Nutarviguld skrev:Quila skrev:Senaste jag hört är att HV är i förhandlingar med Casey Wellman. Hur ser hans kontraktssituation ut för er som har koll?
Hört något nytt om detta ? Wellman är inte klar för någon annan klubb ännu. Vore ju riktigt gött
Quila skrev:Nutarviguld skrev:Quila skrev:Senaste jag hört är att HV är i förhandlingar med Casey Wellman. Hur ser hans kontraktssituation ut för er som har koll?
HV ligger i fortsatta diskussioner med honom.
Nutarviguld skrev:
Spännande! tack för info, med andra ord letar dom fortfarande efter FW...GOTT!
Undra om de är nöjda med backsidan nu trots att Kinvall skadat sig ?
Quila skrev:Nutarviguld skrev:
Intressant att se vad som händer. Samma med backsidan. Murray förde man diskussioner med innan Kinnvall skadade sig. Det är inte som det står i tidningarna att Murray fick gå pga klubbstölden. Det gav dom bara en chans för dom att ”snygga till det” när Murray i själva verket fört diskussioner med oss, ett bottenlag från en sämre liga och med sämre betalt, utan deras vetskap. Tog väl lite på deras självkänsla där.
Quila skrev:Nutarviguld skrev:
Intressant att se vad som händer. Samma med backsidan. Murray förde man diskussioner med innan Kinnvall skadade sig. Det är inte som det står i tidningarna att Murray fick gå pga klubbstölden. Det gav dom bara en chans för dom att ”snygga till det” när Murray i själva verket fört diskussioner med oss, ett bottenlag från en sämre liga och med sämre betalt, utan deras vetskap. Tog väl lite på deras självkänsla där.
Jacob96 skrev:Quila: Hur går det med Wellman och hur aktiv är Hult just nu gällande målvakt och ytterligare en back???
DocSeverinsen skrev:Finns det ens några målvakter tillgängliga, eller behöver man lösa någon från kontrakt även här?
Många hoppas på Söderström, men jag tror det blir svårt att få loss honom.
DocSeverinsen skrev:Finns det ens några målvakter tillgängliga, eller behöver man lösa någon från kontrakt även här?
Herkie82 skrev:DocSeverinsen skrev:Finns det ens några målvakter tillgängliga, eller behöver man lösa någon från kontrakt även här?
Finns nog en hel del bland klubbar som är avskurna i stängda ligor. Är Hugo borta så är Gunnar ohotad 1a och det är en båsdörrsöppnare vi behöver främst vilket gör det ganska enkelt. Ska vi ha någon som gör Gunnar till båsöppnare blir det svårare.
Båsdörrsöppnare:
Joona Voutilainen https://www.eliteprospects.com/player/1 ... outilainen
Eetu Laurikainen https://www.eliteprospects.com/player/4 ... aurikainen
Båda dessa är helt ok backuper till Gunnar. Voutilainen var 1e keeper i HPK förra säsongen, Laurikainen var 1e keeper i JYP förra säsongen och båda är just nu i HPK. Tror inte HPK vill ha båda utan här kan HV nog ganska enkelt knipa den ena iallafall för en hyggligt billig peng med.
Herkie82 skrev:DocSeverinsen skrev:Finns det ens några målvakter tillgängliga, eller behöver man lösa någon från kontrakt även här?
Finns nog en hel del bland klubbar som är avskurna i stängda ligor. Är Hugo borta så är Gunnar ohotad 1a och det är en båsdörrsöppnare vi behöver främst vilket gör det ganska enkelt. Ska vi ha någon som gör Gunnar till båsöppnare blir det svårare.
Båsdörrsöppnare:
Joona Voutilainen https://www.eliteprospects.com/player/1 ... outilainen
Eetu Laurikainen https://www.eliteprospects.com/player/4 ... aurikainen
Båda dessa är helt ok backuper till Gunnar. Voutilainen var 1e keeper i HPK förra säsongen, Laurikainen var 1e keeper i JYP förra säsongen och båda är just nu i HPK. Tror inte HPK vill ha båda utan här kan HV nog ganska enkelt knipa den ena iallafall för en hyggligt billig peng med.
Jacob96 skrev:Återigen Quila: Hur ser läget ut ? Ytterligare spelare påväg in?
Vill gärna se en målvakt, en back och en ytterforward innan jag är nöjd.......
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster