Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
PapaEmeritus skrev:Föd mina barn Donovaaaaaannn!!!!
Pg79an skrev:Med detta spelet och energin som finns i laget.......tänk om saker hade hänt tidigare
Pg79an skrev:Med detta spelet och energin som finns i laget.......tänk om saker hade hänt tidigare
mrnorrland skrev:PapaEmeritus skrev:Föd mina barn Donovaaaaaannn!!!!
Utan att veta om Donovans exakta kön tror jag tyvärr att göra dig besviken o säga han kan inte föda dina barn, hur mycket du än försöker.

Danken skrev:Pg79an skrev:Med detta spelet och energin som finns i laget.......tänk om saker hade hänt tidigare
Tråkiga är att det inte spelar någon roll om man bjuder på mål fortfarande.
Crille skrev:Jag befaller forumet att framöver benämna Matt Donovan som CHEFEN. I versaler. Fy fan vad han har överraskat mig. Sån jävla gigant är han!
Highlander skrev:1-1 mellan Linköping och Malmö. Jag vill att båda ska förlora. Går det lösa?
Pg79an skrev:Crille skrev:Jag befaller forumet att framöver benämna Matt Donovan som CHEFEN. I versaler. Fy fan vad han har överraskat mig. Sån jävla gigant är han!
Verkar vara en riktigt skön kille också. Lyssnade på när han var myggad under en träning i Frölunda.
Avery skrev:Highlander skrev:1-1 mellan Linköping och Malmö. Jag vill att båda ska förlora. Går det lösa?
Bör vara teoretiskt möjligt om de lämnar WO exakt samtidigt? Känns dessvärre inte så troligt.
Robert.76 skrev:Alltså, när HV spelar på detta viset, då måste det ju va omöjligt att åka ur...
Robert.76 skrev:Alltså, när HV spelar på detta viset, då måste det ju va omöjligt att åka ur...
Robert.76 skrev:Klubban går väl inte mot pucken? Tycker det var en märklig straff.
Diabolics skrev:helvete.... folk tappar klubban mot pucken hela tiden... HV-hatare. ta bort pajasen från svensk hockey, han ser ju dessutom ut som en carbon-kopia av stoa: klapp-kass!
Robert.76 skrev:Klubban går väl inte mot pucken? Tycker det var en märklig straff.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster