frippe-borås skrev:Forsberg- Illomäki- Wedin : Här ska man kunna sätta upp Forsberg samt skapa chanser själva.
Sandberg - Fröberg- Önerud : Om Önerud kommer upp sin normala standard kan denna kedja skapa tryck.
Nybeck -Siikonen- Bergström : Här kan vi få en riktigt bra kedja om Siikonen är det vi hoppats.
Wennlund- Sandberg- Thörngren/Kokkonen : Denna kedja ska bara in och mala och trötta ut allt och alla med både fysik och fart.
Holmström/Wikström Får sitta bänk just nu
Martinsson - Donovan : Martinsson är vår fältherre och det har sett bra ut med Donovan.
Arell- Murray : Här ska Murray förhoppningsvis kunna sköta pucktempot.
Strömberg- Bertov : Bertov som fick mycket skit ibörjan men som jag tycker ha tagit rejäla kliv. Strömberg står för uppoffring och det fysiska spelet.
Emil J får sitta på läktaren för spela ska han inte så länge han inte kommer ner på jorden och spelar efter sin förmåga.
André har inte alls kommit upp i nivå efter JVM. Men får vara 7:e back ifall någon kliver av.
Men vi måste börja spela på 6 backar och inte hålla på att rulla runt på 7.
I mål vill jag ändå se Hugo som ändå känns stabilast på något sätt trots allt!
Gunnarsson är för ojämn och känns som han saknar självförtroendet i år.
Men här har vi i år haft problem då de blandar och ger otroligt mycket och skapar ingen trygghet för laget.
Min dröm som jag skrev i drömtråden är att Hult fixar in Linus Söderström.
Gillar kedjorna, framförallt att man satsar på Foppa med de bästa spelarna som kan sätta upp honom. Läste någonstans att Foppa är bäst i hela Shl med sitt skott. Dumt att inte utnyttja en så pass bra målskytt mer än vad vi gör. De som säger att han fått chanser tidigare, betänkt att han fått lira med de spelare som varit under isen. Wedin är den enda spelaren som faktiskt håller en hög klass just nu och det tror jag Foppa kan dra stor nytta av.
Sen tror jag det kan vara bra att splittra på Berget och Fröberg då de alltid passar bort chanser hela tiden för att ingen vågar ta avslut. Nu kanske de tar lite större ansvar och tar avsluten istället.