SEMPER FIDELIS skrev:Ifrån expressen mrmadhawk så är det inte slutvärvat.
"HV71 har man haft full aktivitet i veckan. Men sist jag pratade med Johan Hult, sportchef i klubben så uteslöt han inte på något sätt att det kunde dyka upp mer. Kan behövas, då man har fått jobbiga skador i truppen samtidigt som man redan innan dess skulle förstärka."
Men även mindre smickrande angående Siikonen.
"Jag jagade tidigt i veckan på finländaren Miska Siikonen, som HV71 skrev kontrakt med. Under förmiddagen, innan han presenterades som nyförvärv i Jönköping, så tog jag lite referenser via ett par kontakter i Finland som har god koll. För HV71:s skull får vi onekligen hoppas att de referenserna inte stämmer, för det var inte speciellt goda vitsord. ”En okej defensiv center, men inte mycket mer”, ”Jag tycker han är lite trög på skridskorna”, ”Det verkar som att HV har panik”, ”Han är okej, men för att vara import tycker jag man ska sticka ut mer”.
Ja, där har ni några av referenserna jag fick"
det kan ju vara bra att inte dubbelposta, dvs kolla av på relevanta delar av forumet om det inte är så att man redan för en disussion i ämnet innan man glider in med det man tror är nyheter.
DETTA ÄR EN UPPMANING TILL SAMTLIGA.
Använd länken på huvudsidan som säger:
Visa nya inlägg och scanna av där innan ni postar saker på fel ställe eller helt i onödan.