Ny match i SHL för HV71 nu mot LHC. Efter
2 raka 3 poängare mot DIF och IKO så skulle en
tredje raka seger sitta fint och mot silver speciellt.
Rahm inför LHC: https://www.hv71.se/article/9dzrakien-3 ... som-senast
FORZA HV71!!
Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

Nyförvärvet Ryan Stoa ansluter till Jönköping under tisdagen, men är inte spelklar än.

lejacques skrev:Tror det finns lite hopp med Gunnar i mål. Poäng i de fyra senaste han stått. HV tar 1,44 poäng i snitt med Gunnar. 1,09 med Hugo. Vi behöver en "vinnande" målvakt som vi tar poäng med. Tror därför inte nödvändigtvis vi kommer sakna Hugo så jättemycket den kommande månaden.
lejacques skrev:Du har en poäng. Men matcherna ska vinnas, poäng ska tas. Mot LHC tycker jag Gunnarsson var starkt bidragande orsak till att vi ens tog poäng. Mot Djurgården, ja, där hade han ju egentligen inte jättemycket att göra. Men mot Oskarshamn tycker jag han var direkt avgörande. Vann målvaktsmatchen mot en glödhet Canata.

mrbeach skrev:Oroande 8-0 i skott till HV Då kan man ge sig fan på att LHC pillar in ett mål

Legogubbe skrev:Tydligt hur våra backar saknar kvalitén att förvalta pucken efter tek i egen zon. Forwards får gång på gång jobba för att vinna tillbaka den sen är dom helt slut när spelet vänder. Blir bara hafsigt anfallspel med konstiga pass och dålig fart. Första 10 godkänt.
Sen tycker jag det är märkligt hur Forsberg ena stunden kan briljera med hattrick och nästa stund vara helt osynlig.

Windom Earle skrev:Ser ju stundtals ut som pp

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster