Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

tom_flaska skrev:Alnefelt har ju inte gjort ett rätt idag.
eisbjern skrev:Jag kan verkligen inte se hur vi ska ta oss ur detta. Har aldrig sett ett så skadeskjutet HV.. ångesten har övergått i förtvivlan...
Robert.76 skrev:tom_flaska skrev:Alnefelt har ju inte gjort ett rätt idag.
Vem i HV har gjort ngt rätt?
tom_flaska skrev:Robert.76 skrev:tom_flaska skrev:Alnefelt har ju inte gjort ett rätt idag.
Vem i HV har gjort ngt rätt?
Dammis har säkert gjort mest rätt.
Robert.76 skrev:Han å busschauffören....

matsqq skrev:Om det var någon som trodde att tabellen ljuger så är detta nog bevis för motsatsen...
Hv är precis så här dåliga, botten 3 utan tvekan
shitkicker skrev:HV har gett upp.
Jag mår illa av att titta på det här.
Inte en enda ljusglimt.
Ofattbart.
3 mål på 3 minuter.
Fullständig överkörning, utklassning och ja jag vet inte vad.
Robert.76 skrev:shitkicker skrev:HV har gett upp.
Inte en enda ljusglimt.
Ofattbart.
3 mål på 3 minuter.
Har följt HV i drygt 30 år, detta lag o ledning gör mig illamående.

mrnorrland skrev:Frågan är om vi äns kommer vinna en match till denna säsong?
Robert.76 skrev:shitkicker skrev:HV har gett upp.
Inte en enda ljusglimt.
Ofattbart.
3 mål på 3 minuter.
Har följt HV i drygt 30 år, detta lag o ledning gör mig illamående.

lejacques skrev:Såna här kvällar blir man mest arg över alla som idiotförklarat en de senaste åren. Ja, forumet har bättre koll på styrelsen, Agne och Hult.
Hur fan har vi kunnat låta detta fortgå? Det är vårt fel lika mycket som spelarna på isen, tränarna i båset, Hult som scoutar spelare i Västerås. Vi är medskyldiga till den här skiten.
savemejebus skrev:lejacques skrev:Såna här kvällar blir man mest arg över alla som idiotförklarat en de senaste åren. Ja, forumet har bättre koll på styrelsen, Agne och Hult.
Hur fan har vi kunnat låta detta fortgå? Det är vårt fel lika mycket som spelarna på isen, tränarna i båset, Hult som scoutar spelare i Västerås. Vi är medskyldiga till den här skiten.
Lustigt. Satt precis och tänkte på att tex du skulle haft mer credd. Uppenbarligen har du haft rätt hela tiden och folk som kallar det att vara negativ kan bara dra, ärligt talat
lejacques skrev:Såna här kvällar blir man mest arg över alla som idiotförklarat en de senaste åren. Ja, forumet har bättre koll på hockey än styrelsen, Agne och Hult.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst