Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn

aimstar skrev:Ser man till den här matchen så blir Fernholm om allt stämmer en klockren värvning, dock på Loumas bekostnad. Gillar honom verkligen men fy fan vad han dräller...
Måste dock kännas skönt att spela back framför Wesslau, vilken klippa!
Edit: Lux, sluta säga det jag tänker säga innan jag har sagt det!
bogani skrev:Ja, men det är ju faktiskt inget som säger att det verkligen BLIR på Luomas bekostnad. Skulle inte förvåna mig om någon av de yngre får stå tillbaka istället
öhh skrev:Jag har precis läst att FBK kommer att vinna serien, sm-guldet, et, khl och standly cup. Så med denna fakta fruktar jag en förlust (källa: fbk forumet)
Men för alla andra som inte ÄLSKAR träskodans, banjo, kanotuthyrning och giftemål inom släkten, så kan ni spela på resultatet 1-7 (till hv) det är nämligen matchens resultat.
med den här killen i båset! vad kan gå fel?
Nordas skrev:bogani skrev:Ja, men det är ju faktiskt inget som säger att det verkligen BLIR på Luomas bekostnad. Skulle inte förvåna mig om någon av de yngre får stå tillbaka istället
Spelar Luoma som han gjorde idag, då blir det på hans bekostnad. Bara för att han har ett A på bröstet kan han inte ha förtur till en plats.

Andersson711 skrev:Grabbar. Som jag sa. Enkelt.

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster