Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics

Henke67 skrev:Sanny har inte med Lias i listan bland seriens 15 bästa forwards. (Men andra centrar är med)
Jag blir besviken om han inte blir tvingad att ändra uppfattning framöver...

Windom Earle skrev:Henke67 skrev:Sanny har inte med Lias i listan bland seriens 15 bästa forwards. (Men andra centrar är med)
Jag reagerade också på det. Tänkte t o m se om jag kunde skicka frågan till Sanny om hur han resonerar kring Lias. I mina gulblåögda resonemang är han bättre än t ex Åslund, Ljungh och Mursak. Men annars utmärkte Sanny för ändra uppfattning snart
Henke67 skrev:Windom Earle skrev:Henke67 skrev:Sanny har inte med Lias i listan bland seriens 15 bästa forwards. (Men andra centrar är med)
Jag reagerade också på det. Tänkte t o m se om jag kunde skicka frågan till Sanny om hur han resonerar kring Lias. I mina gulblåögda resonemang är han bättre än t ex Åslund, Ljungh och Mursak. Men annars utmärkte Sanny för ändra uppfattning snart
Lyckades du få någon kommentar?
I övrigt anser jag Sanny vara den med bäst insikt i sina resonemang av alla så kallade experter. Men samtidigt känns det som att det börjar märkas att det är några år sedan han var i hetluften själv.

PapaEmeritus skrev:Lias rättigheter trejdade till LA Kings.

Windom Earle skrev:När får vi tillbaka Lias i laget?
Nick skrev:https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/7K0Pa8/lias-andersson-om-trejden-till-la-kings
Låter ju som han redan är i NHL mentalt.
De är ju inte direkt...
"nä tänker inte på de nu utan nu ligger all fokus på hv o att vinna här."
Tror Lias är förlorad.
Återgå till HV71 - Spelare och tränare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster