Moderatorer: dekman, Robert.76, Andersson711, shitkicker, Quila, Diabolics, Goddamn
hv-mannen skrev:1-1 utan bjudningen..bra spel till 1-1 målet, onödigt av ledin efter målet...
tror hv har bra chans att vända detta
Jompii skrev:hv-mannen skrev:1-1 utan bjudningen..bra spel till 1-1 målet, onödigt av ledin efter målet...
Vad menar du med "onödigt av ledin efter målet"?
Ledin står upp för Krog som får en rak höger utav Tollefsen, inget fel med det.
hv-mannen skrev:Jompii skrev:hv-mannen skrev:1-1 utan bjudningen..bra spel till 1-1 målet, onödigt av ledin efter målet...
Vad menar du med "onödigt av ledin efter målet"?
Ledin står upp för Krog som får en rak höger utav Tollefsen, inget fel med det.
känns som ledin startar det med snack..
olof92 skrev:
För övrigt tycker jag även att Marcus Nilson ser väldigt pigg ut
Jompii skrev:Andra perioden var mycket bättre utav HV71. Synd bara att HV inte får mer utdelning på de chanserna som de har.
Tyvärr så bjuder Davidsson på en "indianare" som resulterar i 2-1 till Färjestad. Jag tycker att han tillsammans med Luoma och Fälth ser väldigt sega ut. Krog-femman imponerar stort och underbart att Rhett får göra mål direkt. Njeh får hoppas att HV kommer ut likt de gjorde i andra perioden och höjer effektiviteten lite, då kan det bli riktigt bra.
Kommer dock inte vara alltför nedstämd om HV förlorar idag. Premiär matcherna är alltid väldigt knepiga.
Seamonster skrev:Louma fortsätter, men Wesslau FY FAN VAD BRA HAN ÄR!!!!! Saknar inte Larsson en sekund
Nordas skrev:OJ vad bra Wesslau är!
Men är det bara jag som tycker att Fantenberg gör en rätt bra match? Stabil defensivt och vågar gå på avslut offensivt.
Jag hoppas verkligen han får speltid detta år!
Nordas skrev:OJ vad bra Wesslau är!
Men är det bara jag som tycker att Fantenberg gör en rätt bra match? Stabil defensivt och vågar gå på avslut offensivt.
Jag hoppas verkligen han får speltid detta år!

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst